Instrumentul nostru pentru gestionarea permisiunilor dvs. să utilizăm cookie-uri este offline temporar. Prin urmare, pot lipsi unele funcționalități care necesită consimțământul dvs. să utilizăm cookie-uri.
SUSTENABILITATE PÂNĂ ÎN 2040.
BMW i Vision Circular reprezintă proiectul Grupului BMW de a deveni cel mai sustenabil producător pentru soluţii de mobilitate individuală premium. Pe parcursul întregului proces de design, dezvoltare şi fabricaţie, acest model este conceput cu respectarea principiilor economiei circulare. Viziunea creativă arată o imagine a unui automobil compact, electric, cu accent pe sustenabilitate şi lux, pentru anul 2040.
EXPLOREAZĂ BUCURIA ECONOMIEI CIRCULARE.
BMW i Vision Circular este optimizat pentru cicluri închise de materiale şi îşi doreşte să atingă procentul de 100% materiale reciclate/100% posibilitate de reciclare. Implementarea acestei viziuni fascinante se bazează pe aplicarea principiilor noastre de design circular: Re:gândim, Re:ducem, Re:folosim şi Re:ciclăm.
EXPLOREAZĂ BUCURIA ECONOMIEI CIRCULARE.
BMW i Vision Circular este optimizat pentru cicluri închise de materiale şi îşi doreşte să atingă procentul de 100% materiale reciclate/100% posibilitate de reciclare. Implementarea acestei viziuni fascinante se bazează pe aplicarea principiilor noastre de design circular: Re:gândim, Re:ducem, Re:folosim şi Re:ciclăm.
RE:GÂNDIM.
Creăm cu gândul la economia circulară. Este prioritatea noastră în tot ceea ce facem.
Vorbind la figurat, nu am lăsat nicio piatră neîntoarsă. Modelul BMW i Vision Circular şi, mai presus de toate, procesul de fabricaţie, inclusiv ciclurile de materiale, a fost regândit, dezvoltat şi optimizat de la baza piramidei spre vârf.
RE:DUCEM.
Facem mai mult cu mai puţin, ori de câte ori putem.
Reducem ori de câte ori este posibil: în utilizarea materialelor, precum şi în elementele de control, folosim digitalizarea ca modalitate de a merge înainte. Astfel, protejăm mediul, reducem costurile şi eliminăm elementele de distragere a atenţiei conducătorului auto.
RE:CICLĂM.
Păstrăm resursele în circulație pentru o perioadă cât mai lungă de timp.
În ceea ce priveşte materialele utilizate, accentul este pe materialele reciclate, care sunt menite a fi reutilizate din nou la sfârşitul ciclului de viaţă al produsului. Cheia reciclării eficiente este un număr mic de grupuri de materiale diferite confecţionate din monomateriale, ale căror componente interconectate să fie uşor înlocuite.
DESIGNUL VIZIONAR AL BMW i VISION CIRCULAR.
DESIGNUL VIZIONAR AL BMW i VISION CIRCULAR.
DETALII IMPORTANTE ALE EXTERIORULUI
BMW i VISION CIRCULAR.
Pictogramele clasice într-o nouă interpretare – partea frontală.
Prin designul clar al caroseriei unitare, cu linii proeminente şi o postură amplă, BMW i Vision Circular este emoţionant, sportiv şi elegant în acelaşi timp. Simplitatea părţii din faţă a BMW i Vision Circular este un simbol puternic al designului circular. Nivelul de complexitate a fost redus sistematic aici, eliminând elementele decorative precum conturul grilei frontale, barele grilei şi emblemele suplimentare. Un detaliu de neratat este grila frontală, acum într-o nouă interpretare, combinată cu farurile iconice pentru a crea o dublă pictogramă. Suprafaţa digitală devine vizibilă doar după ce automobilul este pornit şi creează o interfaţă grafică ce readuce pictogramele BMW în era digitală.
Un nou profil pentru BMW – imagine din partea laterală.
Partea din spate – monolitică şi modernă.
EXPLOREAZĂ DESIGNUL EXTERIOR AL BMW i VISION CIRCULAR.
Design monolitic, suprafeţe clare şi un număr limitat de componente sunt elementele care definesc aspectul exterior.
Conceptul de materiale sustenabile se bazează pe reducerea consumului de materiale şi pe utilizarea de materiale secundare pentru a crea o nouă estetică.
Elementele clasice ale designului BMW, precum grila frontală şi „Hofmeister kink” au fost reinterpretate ca suprafeţe digitale, respectând principiile designului circular.
Design vizionar pentru sonorizare la BMW i Vision Circular – creat de BMW IconicSounds Electric şi de Hans Zimmer.
DETALIILE IMPORTANTE ALE INTERIORULUI
BMW i VISION CIRCULAR.
La interior, BMW i Vision Circular îşi doreşte să creeze un ambient de lux, folosind materiale şi procese de producţie care denotă responsabilitatea pentru mediu şi resursele sale.
O estetică inovatoare a materialelor.
Sculptură flotantă ca element de atracţie inteligent.
Demontare uşoară.
Shy tech de generaţie următoare.
EXPLOREAZĂ INTERIORUL LUXOS AL BMW i VISION CIRCULAR.
Interiorul reprezintă luxul modern al BMW: o senzaţie de spaţiu generos creat cu un număr semnificativ mai mic de componente, grupuri de materiale şi finisaje ale suprafeţelor, care creează în acelaşi timp emoţie pură.
Termenul „joyful fusion” pune accentul pe demontarea fără complicaţii a componentelor precum roţile, scaunele şi panoul de instrumente, cu ajutorul clemelor cu eliberare rapidă.
Panoul de instrumente redefinit este un accent vizual: o sculptură flotantă în formă de V care proiectează în habitaclu, cu un corp din cristal încadrat în lemn.
Conform principiului shy tech, toate informaţiile relevante sunt proiectate în partea de jos a ecranului pe întreaga sa lăţime.
SMART TRAFFIC – VIITORUL INTELIGENT AL MOBILITĂŢII URBANE.
Adrian van Hooydonk Directorul - Departamentului de Design al Grupului BMW„ Am abordat sistematic circularitatea încă de la începutul procesului de proiectare pentru BMW i Vision Circular. “
INVESTIȚII PENTRU MEDIU.
BMW îşi doreşte să devină cel mai sustenabil producător de automobile.
Un element important al acestei strategii este de a oferi o flotă de automobile inovatoare pe baterii în diferite clase: Până în 2025, 25 de procente din toate automobilele BMW vor fi modele electrice, crescând la 50 de procente până în 2030. Vorbind de maşinile electrice, bateriile de înaltă tensiune sunt în prezent reciclabile în procent de 90%. Automobilele Grupului BMW sunt reciclabile în procent de 95%, cum este cazul BMW i Vision Circular prezentat la IAA 2021.