ÎNTREBĂRI GENERALE DESPRE BMW CONNECTED DRIVE.

ÎNTREBĂRI FRECVENTE.

Doreşti să afli mai multe despre Serviciile BMW ConnectedDrive? Ai întrebări despre interfeţele Bluetooth şi USB? Aici găseşti răspunsuri, link-uri, date de contact şi alte informaţii utile.

Citeşte în continuare
  • Ce este Bluetooth?
  • Care modele BMW sunt disponibile cu tehnologia Bluetooth?
  • Ce telefoane mobile cu Bluetooth pot folosi cu pregătirea BMW pentru telefonul mobil?
  • Pot folosi în automobilul meu un telefon mobil cu interfaţă Bluetooth care nu apare în această listă?
  • De ce nu este telefonul meu mobil inclus în lista de telefoane mobile testate de BMW?
  • Pot folosi un telefon mobil listat la www.bmw.com/bluetooth cu o altă versiune de software?
  • De ce există diferenţe între telefoane mobile din punct de vedere al modului de utilizare şi al gamei de funcţii disponibile?
  • Ce se întâmplă dacă în automobil există mai mult de un telefon mobil înregistrat şi cu funcţia Bluetooth activată?
  • Pe cine pot contacta dacă apar probleme cu interfaţa Bluetooth de pe telefonul meu mobil?
  • Cum pot afla ce model de telefon mobil am?
  • Cum pot afla care este versiunea de software a telefonului meu mobil?
  • Când resetez telefonul mobil la setările din fabrică, mi se cere un cod. De unde pot afla acest cod?
  • Volumul apelului în automobil este prea tare/ încet. Cum pot să-l reglez?
  • Ce trebuie să am în vedere atunci când îmi folosesc dispozitivul mobil la bordul automobilului?
  • Ce este interfaţa audio USB?
  • Ce dispozitive USB sunt compatibile cu interfaţa audio USB?
  • La ce trebuie să fiu atent(ă) atunci când folosesc dispozitive USB în interiorul automobilului meu?
  • La ce trebuie să fiu atent(ă) atunci când folosesc stick-uri USB în interiorul automobilului meu?
  • La ce trebuie să fiu atent(ă) atunci când conectez un dispozitiv mobil ca sursă audio?
  • Există o sursă de alimentare pentru dispozitivul conectat?
  • La ce trebuie să fiu atent(ă) atunci când deconectez un dispozitiv USB?
  • Cum pot afişa coperta fişierelor audio redate în automobil?
  • Cum pot afla ce versiune de software are dispozitivul meu iPhone®/ iPod® de la Apple?
  • Cum pot reseta dispozitivul meu iPhone®/ iPad® de la Apple?
  • Ce este un MP3 player cu pregătire MTP?
  • Pot reda videoclipuri în automobilul meu?

ÎNTREBĂRI ŞI NOTE DESPRE OPERARE

  • Cum îmi asociez telefonul mobil cu pregătirea BMW pentru telefonul mobil („pairing”)?
  • Pot fi conectate prin Bluetooth mai multe telefoane mobile în acelaşi timp?
  • Este posibil să scot cheia din contact în timpul unei convorbiri telefonice?
  • Am realizat modificări la numerele de telefon, evenimentele din calendar, notele „to-do” sau la alte note din telefonul meu mobil. Vor apărea aceste modificări în automobil?
  • Cum pot modifica sortarea datelor din lista de telefoane (de exemplu să le sortez în ordine alfabetică după nume)?
  • De ce nu pot folosi funcţia de conferinţă în automobil?
  • De ce nu este afişat numărul apelantului pentru un apel pe care îl primesc?
  • De ce persoana pe care o apelez nu poate vedea (nu îi apare afişat) numărul meu de telefon?
  • De ce întâlnirile, notele „to-do” şi alte note nu sunt afişate în meniul Office al automobilului meu?
  • Se potrivesc listele de apeluri din automobil şi din telefonul mobil?
  • De ce nu pot vizualiza în automobil toate mesajele text de pe telefonul mobil?
  • Cum pot folosi redarea audio Bluetooth în automobil?
  • Cum poate fi reluată redarea audio Bluetooth după încheierea unui apel telefonic sau după redactarea unui mesaj?
  • Pot folosi funcţia de redare audio a telefonului meu mobil via Bluetooth dacă telefonul este conectat cu automobilul prin intermediul adaptorului USB snap-in sau al cablului USB?
  • De ce nu sunt afişate pe Control Display fotografiile stocate pentru anumite contacte din lista de telefoane?
  • Cum pot să actualizez software-ul automobilului meu?
  • Cum pot să folosesc echipamentul opţional internet cu dispozitivul meu mobil?
  • Cum pot să-mi configurez dispozitivul mobil pentru utilizarea internetului sau a BMW Teleservices?
  • După ce a fost stabilită o conexiune Bluetooth, dispozitivul meu mobil încearcă apelarea unui număr pe cont propriu.
  • De ce unele înregistrări apar de două ori în automobil?
  • De ce se afişează numele unui alt contact pe ecran, atunci când realizez un apel telefonic?
  • Există restricţii referitor la utilizarea fişierelor cu nume şi numele alocate dispozitivului?
  • De ce uneori durează o perioadă mai îndelungată de timp înainte să pot accesa melodiile mele prin intermediul motorului de căutare pentru melodii?
  • Există restricţii în ceea ce priveşte utilizarea listelor de melodii?
  • De ce nu porneşte automobilul meu cu interfaţa USB, deşi ultima sursă de redare a fost un dispozitiv extern?
  • De ce nu este recunoscut iPhone-ul®/ iPod-ul® meu de interfaţa USB?
  • De ce nu recunoaşte MP3 player-ul sau telefonul mobil interfaţa audio USB?

ACCESORII

  • Pot să folosesc şi profilul Bluetooth SAP (SIM Access Profile) în automobilul meu BMW?
  • De ce am nevoie de echipamentul opţional „Conexiune extinsă a player-ului de muzică în telefonul mobil” (SA 6NF)?
  • Am nevoie de un adaptor „snap-in” pentru a folosi telefonul mobil în automobil?
  • De ce echipamente suplimentare am nevoie pentru interfaţa audio USB?
  • Pot/ trebuie să folosesc un cablu adaptor în automobil?

PRODUS

  • De ce nu îmi pot înregistra telefonul mobil, deşi am introdus codul de acces?
  • Care poate fi motivul pentru care dispozitivul meu mobil nu se poate reconecta automat sau pentru care o funcţie care înainte a fost compatibilă nu mai este disponibilă în modul obişnuit?
  • Numele persoanei cu care vorbesc nu apare afişat, deşi datele acestei persoane sunt stocate în telefonul mobil.
  • De ce nu este afişată corect intensitatea semnalului?
  • De ce nu este afişată în automobil lista de contacte de pe telefonul meu Blackberry?
  • Nu există opţiuni în meniurile pentru „News” (trad. „Ştiri”), „Calendar” (trad. „Calendar”), „Tasks şi Notes” (trad.„Sarcini şi Notiţe”) în fişierul Office.
  • După stabilirea conexiunii Bluetooth, se aud în mod repetat tonurile de notificare pe telefonul meu mobil. Unele din aceste sunete sunt redate prin sistemul de difuzoare al automobilului.
  • De ce notificarea „<Content Protection>” (trad. „<Protecţie conţinut>” ) este afişată în locul conţinutului mesajului (în e-mailuri şi mesaje text)?
  • De ce nu pot reda melodiile achiziţionate?
  • De ce aud zgomote de interferenţă atunci când sunt redate melodii în automobil?
  • De ce nu aud nimic atunci când redau muzică de pe iPhone®/ iPod® prin intermediul adaptorului „snap-in”?
  • De ce anumite melodii pot fi găsite doar în directorul sursă?
  • Am realizat modificări pentru o melodie acasă. De ce nu este aceasta vizibilă în automobil?
  • Uneori porneşte radioul atunci când pornesc automobilul, deşi ultima sursă selectată pentru redare înainte de oprirea automobilului a fost interfaţa audio USB.
  • De ce durează uneori mai mult timp pentru ca interfaţa audio USB să reacţioneze la modul de redare aleatoare?
  • De ce se afişează cifre în loc de titluri de melodii sau de album?
  • De ce se afişează uneori mesajul „Data is being read...” (trad. „Citire date…”), în timp ce listele de redare solicitate sunt afişate mai târziu?
  • De ce nu se afişează corect informaţiile de tip meta pentru fişierele mele audio?
  • De ce sunt redate fişierele audio cu volum la diferite intensităţi?
  • De ce nu s-a salvat niciun filtru de muzică pe dispozitivul meu Apple®?
  • De ce se afişează o imaginea neagră la redarea unui videoclip de pe iPhone®/ iPod®?
  • De ce nu sunt poziţionate central videoclipurile redate de dispozitivele mele iPhone®/ iPod®?
  • * Disponibilitatea Serviciilor BMW ConnectedDrive depinde de specificațiile automobilului, de dotările opționale şi data fabricației. Anumite servicii nu sunt disponibile în toate ţările sau funcţionalitatea acestora este limitată în funcţie de ţară. Contactează partenerii BMW pentru informații suplimentare.