BMW i5[1]: Consum de energie (mixt, WLTP), în kWh/100 km: 15,9 – 19,5; autonomie electrică (WLTP) în km: 477 – 582
BMW SERIA 5.
BMW Seria 5 este simbolul caracteristicilor de condus dinamice şi sportive. Ca model sedan, SUV sau Touring din categoria business. Aspect elegant din exterior. Luxos la interior. Echipat cu tehnologie de ultimă generaţie pentru mai multă siguranţă şi confort. Cu suspensii precis reglate şi motoare puternice.
- 442 (601) kW (CP)
- 0–100 de la 3.8 Sec
BMW i5 M60 xDrive Sedan.
De la 99.603 €
BMW i5 M60 xDrive): Consum de energie (mixt, WLTP), în kWh/100 km: 20,6 - 18,2; Autonomie electrică (WLTP) în km: 455 - 516
- până la 250 (340) kW (CP)
- 0–100 de la 6.0 Sec
BMW i5.
De la 70.151 €
- până la 460 (625) kW (CP)
- 0–100 de la 3.9 Sec
Modele BMW X5 M.
De la 144.466 €
- până la 153 (208) kW (CP)
- 0–100 de la 7.5 Sec
BMW Seria 5 Sedan.
De la 58.965 €
- până la 220 (299) kW (CP)
- 0–100 de la 6.3 Sec
BMW Seria 5 Plug-in-Hybrid.
De la 66.343 €
- 442 (601) kw (CP)
- de la 0 la 100 pornind de la 3.9 s
BMW i5 M60 xDrive Touring.
De la 101.626,00 €
BMW i5 M60 xDrive Touring[1]: Consum de energie (mixt, WLTP), în kWh/100 km: 20,9–18,3; autonomie electrică, WLTP în km: 442–506
- până la 250 (340) kw (CP)
- de la 0 la 100 pornind de la 6.1 s
BMW i5 Touring.
De la 72.174,00 €
- până la 145 (197) kW (CP)
- 0–100 de la 7.5 Sec
BMW Seria 5 Touring.
De la 63.308,00 €
- până la 220 (299) kW (CP)
- 0–100 de la 6.4 Sec
BMW 530e Touring.
De la 68.366,00 €
SUBIECTE SUPLIMENTARE.
ELECTROMOBILITATEA BMW.
PREZENTAREA GENERALĂ A MODELELOR BMW SERIA 5.
BMW Seria 5 continuă conceptul de „Noua clasă”. Acesta combină inovaţii tehnologice, motoare puternice şi caracteristici de confort din clasa de lux.
Timp de mai bine de jumătate de secol, elementele emblematice precum grila frontală dublă sau „Hofmeister kink” pe stâlpul C au definit caracteristice mărcii. În plus, BMW Seria 5 este primul automobil care a prezentat sistemul familiar de denumire a seriei de modele. Prima cifră indică seria modelului. Celelalte două cifre oferă informaţii despre motorizare. Începând cu BMW Seria 5, toate viitoarele serii de modele sunt denumite în conformitate cu acest sistem.
Automobilul BMW Seria 5 este un pionier în clasa sa încă de la începuturi, fiind exponentul modelelor sedan de business în întreaga lume. Află mai multe despre istoria de jumătate de secol a modelelor BMW Seria 5.
PRIMA GENERAŢIE DE BMW SERIA 5.
(BMW E12)
În 1972, BMW lansează un sedan pentru clasa medie superioară. Creatorul său a fost legendarul designer Paul Bracq. Acesta este primul model BMW Seria 5. Acesta este primul model BMW Seria 5. El prezintă deja toate trăsăturile caracteristice prin care se va remarca şi în viitor. Printre acestea se numără grila frontală caracteristică cu faruri duble, silueta prelungită şi tracţiunea spate tipică BMW. Suspensia combină sportivitatea, siguranţa şi confortul. În habitaclu, accentul este pus pe funcţionalitatea strictă. Interiorul său impresionează prin materiale de înaltă calitate şi o serie de funcţii comode.
În anul următor apar versiuni mai puternice ale motoarelor. În primul rând, BMW 525 cu 145 CP (107 kW) iar apoi BMW 528 cu un motor de 165 CP (121 kW).
Începând cu 1977, capota se ridică la toate automobilele. Stopurile devin mai voluminoase. Modelele cu 6 cilindri, BMW 525 şi 528, sunt dotate cu carburatoare duble. Iar rezultatul este mai multă putere. Cu aproape 700.000 de modele fabricate în total, producţia continuă până la apariţia automobilului succesor.
Perioada de producţie: 1972 – 1981
Motoare: 1,8 - 3,5 litri (66 - 160 kW, 90 - 218 CP), 4 şi 6 cilindri
Lungime/lăţime/înălţime: 4.620 mm/1.690 mm/1.425 mm
A DOUA GENERAŢIE DE BMW SERIA 5.
(BMW E28)
Progresul tehnic continuă. În plus, designul devine mai concentrat, cu detalii precum partea din spate care este ridicată aerodinamic. Secţiunea frontală tipică rămâne neschimbată, cu farurile duble în grila radiatorului. La interior, inovaţiile tehnice precum ABS-ul, airbagul, controlul electronic al motorului, convertoarele catalitice pe eşapament şi computerul de bord sunt disponibile opţional. Aproape toate motoarele au acum injecţie multiplă.
În 1983, apare primul model BMW Seria 5 echipat cu un motor diesel. BMW 524td, care genera 115 CP (85 kW) şi era cel mai rapid sedan diesel din lume la momentul respectiv.
În 1985, împreună cu BMW M535i, este prezentat primul BMW M5. Sunt puse astfel bazele unei game de modele sedan sportive. Acestea demonstrează că excepţionalele caracteristici de condus nu sunt apanajul exclusiv al automobilelor sport exotice. BMW M5 este fabricat în întregime manual. Are acelaşi motor de 3,5 litri cu 6 cilindri în linie ca şi BMW M635CSi şi dezvoltă o putere impresionantă de 286 CP (210 kW). În ciuda puterii remarcabile, aspectul său rămâne unul discret şi elegant.
Chiar şi în 1974, BMW M GmbH furniza versiuni M ale modelului BMW E12 în cantităţi limitate. Cel mai impresionant este BMW M535i. Cu spoilerul faţă distinctiv şi un motor cu 6 cilindri care generează 218 CP (160 kW), acesta stabileşte standardele - atât vizual, cât şi din punct de vedere al sportivităţii. Până la sfârşitul lui 1987, din linia de producţie ies peste 722.000 de automobile BMW Seria 5.
Perioada de producţie: 1981 – 1987
Motoare: 1,8 - 3,5 litri (66 - 210 kW, 90 - 286 CP), 4 şi 6 cilindri
Lungime/lăţime/înălţime: 4.620 mm/1.700 mm/1.415 mm
A TREIA GENERAŢIE DE BMW SERIA 5.
(BMW E34)
Acest model BMW Seria 5 apare în 1988. Este semnificativ mai mare şi mai lat decât predecesorul său. Şi cu toate acestea, este mai aerodinamic. Ca urmare, toate modelele BMW Seria 5 cu motoare cu combustie internă accelerează peste 200 km/h. Datorită ampatamentului lung, automobilul este sportiv şi dinamic. Îşi aduce contribuţia şi distribuirea aproape optimă a greutăţii de 50:50 între punţile faţă şi spate. Începând cu BMW 518i cu 4 cilindri şi până la puternicul BMW M5 cu 315 CP (232 kW), care era deja disponibil în anul lansării.
În 1991, BMW Seria 5 Touring atrăgea atenţia. Este pentru prima dată când BMW prezintă un model estate în clasa medie superioară. Un element deosebit este luneta. Aceasta se deschide independent de hayon. În acelaşi an, portierele sunt dotate cu protecţie la impactul lateral ranforsată, pentru o siguranţă sporită.
În 1992, este lansat pe piaţă BMW 525iX. Acesta este primul model BMW Seria 5 cu tracţiune integrală. Totodată, motoarele V8 sunt instalate pe modelele BMW Seria 5. Motoarele de la modelele BMW 530i şi BMW 540i sunt deosebit de silenţioase şi puternice. . BMW M5 îşi păstrează motorul său cu 6 cilindri în linie. Cu toate acestea, cilindreea sa este mărită la 3,8 litri. De asemenea, acest lucru sporeşte puterea la 340 CP (250 kW). În plus, BMW M5 este acum disponibil şi ca model Touring. Producţia sedanului este oprită în 1995. Modelele BMW Seria 5 Touring rămân disponibile până în 1996. În total, s-au livrat 1,3 milioane de automobile din acest model.
Perioada de producţie: 1988 – 1996
Motoare: 1,8 - 4,0 litri (83 - 250 kW, 113 - 340 CP), 4, 6 şi 8 cilindri
Lungime/lăţime/înălţime: 4.720 mm/1.751 mm/1.412 – 1.421 mm
A PATRA GENERAŢIE DE BMW SERIA 5.
(BMW E39)
Noua generaţie de BMW Seria 5 este mai mare decât predecesoarea sa. Cu toate acestea, datorită creşterii utilizării aluminiului uşor în şasiu, greutatea rămâne aproape aceeaşi. Ca urmare, automobilul îşi îmbunătăţeşte indicatorii de agilitate, stabilitate şi precizie la condus. În plus, BMW Seria 5 disponibilă începând cu 1995 beneficiază de o protecţie deosebită împotriva coroziunii, o mare parte din caroserie fiind galvanizată la cald. Impresionantă este şi aerodinamica sa. Acest model BMW Seria 5 are cel mai bun coeficient aerodinamic din clasa sa. În plus, cele zece airbaguri opţionale îl fac deosebit de sigur.
Un nou model BMW Seria 5 Touring devine şi el disponibil începând din 1997. În 1998, pentru prima dată ca versiune diesel, acesta stabileşte noi standarde în întreaga lume în ceea ce priveşte performanţa şi eficienţa, cu un motor cu rampă de injecţie comună şi 6 cilindri în linie. Motoarele moderne inspiră prin performanţele lor impresionante şi prin regularitatea funcţionării. Începând cu motorul diesel cu 4 cilindri şi până la puternicul motor V8 cu 400 CP (294 kW) al BMW M5.
Revizuirea modelelor BMW Seria 5 din anul 2000 duce la apariţia luminilor de fază scurtă emblematice sub forma unui inel în jurul farurilor. La rândul lor, luminile de ceaţă sunt acum rotunde, în locul celor unghiulare din trecut. Cu peste 1,48 de milioane de automobile produse - inclusiv 266.000 de modele Touring - BMW Seria 5 stabileşte un nou record de vânzări până la oprirea producţiei sale în anul 2004.
Perioada de producţie: 1995 – 2004
Motoare: 2,0 - 5,0 litri (85 - 294 kW, 115 - 400 CP), 4, 6 şi 8 cilindri
Lungime/lăţime/înălţime: 4.775 – 4.805 mm/1.800 mm/1.435 – 1.445 mm
A CINCEA GENERAŢIE DE BMW SERIA 5.
(BMW E60, E61)
Chris Bangle este responsabil pentru formele caracteristice ale modelelor BMW Seria 5 Sedan disponibile începând cu anul 2003. Planurile concave şi convexe alternative creează un joc unic de lumini şi umbre. Conceptul de operare este adoptat de la modelele sedan BMW din clasa lux. Conducătorul auto manevrează BMW Seria 5 cu ajutorul iDrive, iar Head-Up Display proiectează cele mai importante detalii relevante direct în câmpul vizual, pe parbriz. Noul BMW Seria 5 Sedan este mai mare şi mai spaţios decât predecesorii săi. Cu toate acestea, datorită metodei de construcţie uşoară cu secţiunea frontală din aluminiu, este cu până la 75 kg mai uşor. Alte opţiuni disponibile sunt luminile adaptive în viraje şi luminile de frână. În plus, BMW Seria 5 este echipat cu sistemul de reducere activă a ruliului Dynamic Drive şi cu pilot automat. Motoarele cu 6 cilindri în linie impresionează atât la motoarele diesel - cu tehnologia de rampă comună, cât şi la versiunea pe benzină - prin Bi-VANOS.
Din 2004, vehiculul este disponibil ca versiune Touring. Un an mai târziu, BMW M5 intră pe piață în varianta limuzină şi Touring. Motorul puternic V10 de 5 litri, cu o putere de 507 CP (373 kW), îl face unul dintre cele mai rapide automobile estate din lume.
În 2007, a fost supus unei modernizări atente. Aceste modificări vizează luminile, bara-spoiler şi sistemul iDrive modernizat.
Perioada de producţie: 2003 – 2010
Motoare: 2,0 - 5,0 litri (120 - 373 kW, 163 - 507 CP), 4, 6, 8 şi 10 cilindri
Lungime/lăţime/înălţime: 4.841 – 4.855 mm/1.846 mm/1.468 – 1.512 mm
BMW SERIA 5 GRAN TURISMO.
(BMW F07)
În paralel cu dezvoltarea BMW Seria 5, BMW creează un segment de automobile complet nou. BMW Seria 5 Gran Turismo este la fel de elegant ca un Sedan. La fel de flexibil ca un Sports Activity Vehicle. Şi la fel de sportiv ca un Gran Turismo clasic. Acest model combină eleganţa, un nivel de confort generos şi spaţios şi dinamica de condus specifice BMW.
Linia plafonului specifică modelelor coupé, vederea laterală prelungită şi grila frontală BMW distinctivă creează un efect armonios. Stopurile în formă de L şi liniile orizontale creează impresia de amplitudine în partea din spate.
Sistemul Dynamic Driving Control cu transmisie automată cu 8 viteze, inclus în echiparea standard, transformă BMW Seria 5 Gran Turismo într-un automobil deosebit de dinamic şi eficient. Inovaţiile tehnice, cum ar fi puntea faţă cu leviere duble, puntea spate în V integral şi direcţia activă integrală opţională îmbunătăţesc manevrabilitatea pe drum şi în viraje. Interiorul este spaţios şi versatil în ceea ce priveşte gama de utilizări pe care o oferă. Poziţia ridicată a scaunelor şi geamurile mari oferă conducătorilor auto o vedere mai clară. Materialele de calitate superioară transmit o atmosferă luxoasă. BMW iDrive le oferă conducătorilor auto un mod uşor şi intuitiv de operare a sistemelor de asistenţă, cum ar fi avertizarea la schimbarea benzii de mers, BMW Night Vision şi sistemul de asistenţă pentru fază lungă. Iar conexiunea la internet instalată permanent face legătura între automobil şi sistemele BMW Online şi BMW Teleservices.
Perioada de producţie: 2009 – 2017
Motoare: 2,0 - 4,4 litri (135 - 330 kW, 184 - 450 CP), 4, 6 şi 8 cilindri
Lungime/lăţime/înălţime: 4.998 mm/1.901 mm/1.559 mm
A ŞASEA GENERAŢIE DE BMW SERIA 5.
(BMW F10, F11)
În 2010, o nouă generaţie BMW Seria 5 vede lumina zilei pentru prima dată. Vânzările totale depăşesc două milioane de unităţi. Motivele succesului sunt designul sportiv şi elegant, plăcerea pură de a conduce şi un număr mare de inovaţii tehnologice. Sistemul inteligent de tracţiune integrală BMW xDrive distribuie forţa motrice propulsoare către roţi în funcţie de situaţie. Motorul cu 8 cilindri în V şi BMW TwinPower Turbo, care generează 407 CP (300 kW), este disponibil ca cel mai puternic motor pe benzină. Cel mai puternic motor diesel este cel cu 6 cilindri în linie, care generează 300 CP (200 kW). Vehiculul este disponibil ca limuzină și Touring.
Începând cu septembrie 2010, pachetul M aduce o actualizare sportivă suplimentară pentru interior şi exterior. Suspensia M Sport, pachetul M Aerodinamic şi jantele M din aliaj uşor transformă acest automobil vedetă sportiv şi agil într-un atlet de excepţie. La interior, accentele exclusiviste sunt stabilite de scaunele sport cu design M, volanul M îmbrăcat în piele, mânerul M pentru schimbătorul de viteze şi ornamentele interioare M.
Modernizarea din 2013 aduce o revizuire a designului. Portofoliul este extins cu opţiuni suplimentare de motorizare. Farurile cu xenon şi un dispozitiv Bluetooth hands-free fac parte acum din echipamentele standard. Din 2016, BMW 530e este disponibil în versiune hybrid. Datorită propulsiei plug-in hybrid, automobilul poate rula fără emisii locale. Dinamica de condus, confortul şi eficienţa rămân la acelaşi nivel ridicat.
Perioada de producţie: 2010 – 2017
Motoare: 2,0 - 4,4 litri (105 - 423 kW, 143 - 575 CP), 4, 6 şi 8 cilindri
Lungime/lăţime/înălţime: 4.899 – 5.039 mm/1.860 mm/1.464 – 1.471 mm
A ŞAPTEA GENERAŢIE DE BMW SERIA 5.
(BMW G30, G31)
În 2017, BMW Seria 5 impresionează din nou în gama de modele sedan sportive din clasa business. Iar acest lucru este realizat din punct de vedere optic, prin proporţiile tipice BMW, ampatamentul lung, capota alungită şi linia fluidă a plafonului. Suprafeţele clare şi contururile definite cu precizie accentuează grila frontală BMW. Grila frontală este conectată direct cu farurile şi subliniază în mod impresionant lăţimea automobilului. În același an apare și versiunea Touring, cu un volum practic al portbagajului.
Este disponibilă o gamă extinsă de motoare moderne. Bineînţeles, printre acestea se numără şi propulsia hybrid eficientă. Suspensia adaptivă opţională şi direcţia activă integrală îmbunătăţesc dinamica de condus. Sistemele de asistenţă progresivă garantează siguranţa. Sistemul opţional Driving Assistant Professional oferă asistenţă automată pentru funcţii precum menţinerea benzii de rulare, pentru un condus mai relaxat.
În 2020, este reproiectată grila frontală. Farurile cu lumină laser opţională devin mai plate. Gama include acum noi opţiuni de vopsea. La interior, scaune noi, mai confortabile, sunt disponibile la cerere. Sistemele de asistenţă sunt extinse pentru a include Emergency Corridor Assistant şi City Braking Activation.
Perioada de producţie: 2017 – prezent
Motoare: 1,6 - 4,4 litri (135 - 390 kW, 184 - 530 CP), 4, 6 şi 8 cilindri
Lungime/lăţime/înălţime: 4.936 – 4.972 mm/1.868 mm/1.483 – 1.498 mm
A OPTA GENERAŢIE DE BMW SERIA 5.
(BMW G60, G61)
Designul sportiv al BMW Seria 5 este reinterpretat odată cu cea de-a opta generaţie. Elementele de design caracteristice, precum proporţiile tipice BMW, ampatamentul lung, capota alungită şi linia fluidă a plafonului sunt prezentate într-o formă deosebit de elegantă. Detalii exclusiviste precum grila frontală iluminată BMW Iconic Glow, plafonul panoramic din sticlă cu proporţii generoase sau Interaction Bar cu aspect cristalin îi oferă noului BMW Seria 5 propria personalitate. În 2024, modelul este lansat pe piață și ca versiune Touring, cu un spațiu confortabil.
Gama largă de motorizări este remarcabilă: cea mai recentă generaţie de BMW Seria 5 este disponibilă cu motoare clasice pe benzină sau diesel. Dar şi cu BMW i5 pur electric, cu o versiune plug-in hybrid sau cu un automobil M de înaltă performanţă.
Siguranţa şi confortul sunt o parte integrantă a oricărei motorizări. Tehnologiile complete de asistenţă şi conectivitate facilitează călătoriile lungi, iar BMW Live Cockpit Professional oferă o imagine de ansamblu a tuturor informaţiilor esenţiale pentru condus.
Perioada de producţiei: începând cu 2023
Motorizări: 2,0- 3,0 litri, motor electric (197 – 601 CP, 145 – 442 kW), 4 şi 6 cilindri
Lungime/lăţime/înălţime: 5.060 mm/1.900 mm/1.505 – 1.515 mm
BMW Seria 5 Sedan[3]: consum de combustibil, cumulat (WLTP) în l/100 km: 0,6 – 6,4; Emisii de CO2, cumulate (WLTP) în g/km: 13 – 157
BMW Seria 5 Sedan plug-in hybrid[1][3]: Consum de combustibil, cumulat (WLTP) în l/100 km: 0,6 – 1,0; Emisii de CO2, cumulate (WLTP) în g/km: 13 – 23; Consum de energie (mixt, WLTP), în kWh/100 km: 19,9 – 23,2; Autonomie electrică, WLTP în km: 83 – 103
BMW i5 M60 xDrive Sedan[1]: Consum de energie (mixt, WLTP), în kWh/100 km: 18,2 – 20,6; Autonomie electrică (WLTP) în km: 455 – 516
BMW i5 Sedan[1]: Consum de energie (mixt, WLTP), în kWh/100 km: 15,9 – 20,6; Autonomie electrică în km: 455 – 582
BMW Seria 5 Touring: Consum de combustibil, cumulat (WLTP) în l/100 km: 5,3 – 6,2; Emisii de CO2, cumulate (WLTP) în g/km: 140 – 163
BMW i5 M60 xDrive Touring[1]: Consum de energie (mixt, WLTP), în kWh/100 km: 18,3 – 20,8; autonomie electrică în km: 455 – 506
BMW i5 Touring[1]: Consum de energie (mixt, WLTP), în kWh/100 km: 16,5 – 20,8; autonomie electrică în km: 455 – 560
ÎNTREBĂRI FRECVENTE.
Consum şi emisii CO₂.
BMW i5 M60 xDrive Sedan[1]:
Consum de energie (mixt, WLTP), în kWh/100 km: 18,2 – 20,6;
Autonomie electrică, WLTP în km: 455 – 516
BMW i5 Sedan[1]:
Consum de energie (mixt, WLTP), în kWh/100 km: 15,9 – 20,6;
Autonomie electrică în km: 455 – 582
BMW Seria 5 Sedan[3]:
Consum de combustibil, cumulat (WLTP) în l/100 km: 0,6 – 6,4;
Emisii de CO2, cumulate (WLTP) în g/km: 13 – 157
BMW Seria 5 Sedan plug-in hybrid[1][3]:
Consum de combustibil, cumulat (WLTP) în l/100 km: 0,6 – 1,0;
Emisii de CO2, cumulate (WLTP) în g/km: 13 – 23;
Consum de energie (mixt, WLTP), în kWh/100 km: 19,9 – 23,2;
Autonomie electrică, WLTP în km: 83 – 103
BMW i5 M60 xDrive Touring[1]:
Consum de energie (mixt, WLTP), în kWh/100 km: 18,3 – 20,8;
Autonomie electrică în km: 455 – 506
BMW i5 Touring[1]:
Consum de energie (mixt, WLTP), în kWh/100 km: 16,5 – 20,8;
Autonomie electrică în km: 455 – 560
BMW Seria 5 Touring:
Consum de combustibil, cumulat (WLTP) în l/100 km: 5,3 – 6,2;
Emisii de CO2, cumulate (WLTP) în g/km: 140 – 163
[1]Autonomia depinde de diverşi factori, în special: stilul individual de a conduce, caracteristicile rutei, temperatura exterioară, încălzire/sistemul de climatizare, sistemul de precondiţionare.
[2]Model nu mai este disponibil pentru comandă ca automobil nou.
[3]Pentru plug-in hybrid: Cumulat ponderat (EC AC Încărcare ponderată)
Cifrele pentru performanţe, consum şi emisii de CO₂ sunt valabile pentru automobilele cu transmisie standard.
Datele oficiale cu privire la consumul de combustibil, emisiile de CO₂, consumul de energie electrică şi autonomia electrică au fost stabilite în conformitate cu procedura de măsurare prescrisă şi respectă versiunea în vigoare a Regulamentului (UE) 715/2007. Pentru autonomie, datele determinate conform WLTP iau în considerare orice echipamente opţionale (disponibile în acest caz pe piaţa din Germania). Pentru automobilele care au fost nou aprobate ca tip începând cu 1 ianuarie 2021, există doar datele oficiale conform WLTP. În plus, valorile NEDC sunt şterse din certificatele de conformitate începând cu 1 ianuarie 2023 conform Regulamentului UE 195/2022. Pentru mai multe informaţii despre procedurile de măsurare WLTP, accesează www.bmw.com/wltp
Mai multe informaţii despre consumul de combustibil şi despre emisiile oficiale de CO₂ în funcţie de model ale noilor automobile pentru pasageri consultă „Ghidul consumului de combustibil, emisiilor de CO₂ şi al consumului de electricitate ale noilor automobile pentru pasageri”, disponibil gratuit la toate punctele de vânzare, Deutsche Automobil Treuhand GmbH (DAT), Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern-Scharnhausen, Germany, şi la https://www.dat.de/co2/.
Datele de performanţă ale motoarelor pe benzină se aplică automobilelor care utilizează combustibil cu cifră octanică de 98 (RON). Datele privind consumul de combustibil se aplică automobilelor care utilizează combustibili de referinţă în conformitate cu Regulamentul UE 715/2007. De asemenea, poate fi utilizată benzină fără plumb cu cifra octanică de 91 (RON) şi mai mult, cu un conţinut maxim de etanol de 10% (E10). BMW recomandă combustibil cu cifra octanică de 95 (RON). Pentru maşinile de înaltă performanţă, BMW recomandă combustibil cu cifra octanică de 98 (RON).