BMW iX2 xDrive30[1]: Consum de energie (mixt, WLTP), în kWh/100 km: 16,3-17,7; Autonomie electrică (WLTP) în km: 417 - 449
GAMA BMW X.
Caracteristica distinctivă a gamei BMW X este reprezentat de automobile individuale care au ADN-ul tipic X. Un design sportiv şi robust întâlneşte performanţa fără compromisuri. Cu acest SUV, vederea clară de pe scaun, tracţiunea integrală inteligentă BMW xDrive şi consumul de combustibil excelent îţi permit să explorezi lumea într-un mod nou şi interesant.
- până la 210 (286) kw (CP)
- 0–100 de la 6.8 Sec
BMW iX3.
BMW iX3: Consum de energie, în kWh/100 km: 17,6 – 18,0; Autonomie electrică în km: 461 – 471
- până la 230 (313) kw (CP)
- 0–100 de la 5.6 Sec
BMW iX2.
De la 55.692,00 €
BMW iX2: Consum de energie, în kWh/100 km: 16,3 – 17,7; Autonomie electrică în km: 417 – 449
- până la 230 (313) kw (CP)
- 0–100 de la 5.6 Sec
BMW iX1.
De la 54.324,00 €
BMW iX1: Consum de energie, în kWh/100 km: 16,9 – 18,1; Autonomie electrică în km: 417 – 439
- până la 480 (653) kw (CP)
- 0–100 de la 4.3 Sec
Modelele BMW XM.
De la 172.610,00 €
BMW XM[1]: Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 1,4 – 1,9; Emisii medii de CO₂, în g/km: 32 – 45; Consum de energie (mixt, WLTP), în kWh/100 km: 31,7 – 33,6
- 390 (530) kw (CP)
- 0–100 de la 4.7 Sec
BMW X7 M60i xDrive.
De la 128.044,00 €
BMW X7 M60i xDrive: Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 12,1 – 12,9; Emisii medii de CO₂, în g/km: 273 – 293
- până la 460 (625) kw (CP)
- 0–100 de la 3.9 Sec
Modelele BMW X6 M.
De la 148.929,00 €
BMW X6 M: Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 11,4 – 12,9; Emisii medii de CO₂, în g/km: 258 – 293
- până la 460 (625) kw (CP)
- 0–100 de la 3.9 Sec
Modele BMW X5 M.
De la 145.894,00 €
BMW X5 M: Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 11,5 – 13,1; Emisii medii de CO₂, în g/km: 261 – 296
- până la 353 (480) kw (CP)
- 0–100 de la 4.0 Sec
Modelele BMW X4 M.
De la 103.768,00 €
BMW X4 M: Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 6,5 – 10,9; Emisii medii de CO₂, în g/km: 171 – 247
- până la 293 (398) kw (CP)
- 0–100 de la 4.6 Sec
BMW X3 M50 xDrive.
De la 80.563,00 €
X3 M50 xDrive[1]: Consum de combustibil, cumulat (WLTP) în l/100 km: 8,3–7,7; emisii CO2, cumulat WLTP in g/km: 189–175
[1] Cifrele sunt provizorii; cifrele lipsă nu erau disponibile la data publicării.
- 221 (300) kw (CP)
- 0–100 de la 5.4 Sec
BMW X2 M35i xDrive.
De la 59.857,00 €
BMW X2 M35i xDrive: Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 7,7 – 8,1; Emisii medii de CO₂, în g/km: 174 – 183
- 221 (300) kw (CP)
- 0–100 de la 5.4 Sec
BMW X1 M35i xDrive.
De la 58.489,00 €
BMW X1 M35i xDrive: Consum de combustibil, cumulat (WLTP) în l/100 km: 7,7 – 8,2; Emisii de CO₂, cumulate (WLTP) în g/km: 174 – 186
- până la 259 (352) kw (CP)
- 0–100 de la 5.9 Sec
BMW X7.
De la 104.244,00 €
BMW X7: Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 7,8 – 12,9; Emisii medii de CO₂, în g/km: 203 – 293
- până la 280 (381) kw (CP)
- 0–100 de la 5.4 Sec
BMW X6.
De la 89.667,00 €
BMW X6: Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 7,1 – 12,9; Emisii medii de CO₂, în g/km: 187 – 293
- până la 280 (381) kw (CP)
- 0–100 de la 5.4 Sec
BMW X5.
De la 84.966,00 €
BMW X5: Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 0,8 – 13,1; Emisii medii de CO₂, în g/km: 18 – 296
- până la 210 (286) kw (CP)
- 0–100 de la 5.7 Sec
BMW X4.
De la 69.199,00 €
BMW X4: Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 5,7 – 10,9; Emisii medii de CO₂, în g/km: 149 – 247
- până la 153 (208) kw (CP)
- 0–100 de la 7.8 Sec
BMW X3.
De la 57.061,00 €
X3 20 xDrive[1]: Consum de combustibil, cumulat (WLTP) în l/100 km: 7,6–6,9; emisii CO₂, cumulat WLTP in g/km: 172–156
[1] Cifrele sunt provizorii; cifrele lipsă nu erau disponibile la data publicării.
- până la 125 (170) kw (CP)
- 0–100 de la 8.3 Sec
BMW X2.
De la 44.625,00 €
BMW X2: Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 4,8 – 8,1; Emisii medii de CO₂, în g/km: 125 – 183
- până la 125 (170) kw (CP)
- 0–100 de la 8.3 Sec
BMW X1.
De la 43.257,00 €
BMW X1: Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 0,7 – 8,2; Emisii medii de CO₂, în g/km: 16 – 186
SUBIECTE SUPLIMENTARE.
ELECTROMOBILITATEA BMW.
PREZENTAREA GENERALĂ A GAMEI BMW X.
Pătrunde în lumea BMW X. Şi toate avantajele oferite de gama largă de modele BMW SUV. Indiferent că optezi pentru un SUV electric eficient, un model plug-in hybrid flexibil sau un motor cu combustie. De la maşini mici şi compacte până la modele mari cu 7 locuri şi automobile off-road luxoase şi confortabile. Noi sau uzate. Găseşte SUV-ul care se potriveşte perfect cu viaţa ta.
BMW X1.
PRIMA GENERAŢIE (BMW E84).
Odată cu lansarea sa pe piaţă, în 2009, BMW X1 a trecut direct în fruntea segmentului SUV-urilor compacte premium. Robust şi versatil pe de o parte, sportiv şi agil pe de altă parte. Tracţiunea integrală inteligentă BMW xDrive distribuie puterea rapid şi eficient către roţile din faţă şi din spate. Tracţiunea şi dinamica de condus rezultate ating un nivel extrem de ridicat.
Din punct de vedere vizual, exteriorul său lasă o impresie sportivă şi puternică. Echipamentele pentru interior impresionează prin benzile ornamentale în culori asortate şi inserţiile din oţel inoxidabil de înaltă calitate.
Perioada de producţie: 2009 – 2015
Motoare: 2,0 - 3,0 litri (116 - 306 CP, 85 - 225 kW), 4 şi 6-cilindri
Lungime/lăţime/înălţime: 4.454 mm / 1.798 mm / 1.545 mm
A DOUA GENERAŢIE (BMW F48).
A doua generaţie a BMW X1 (F48) are un aspect mai dinamic şi mai sportiv decât predecesorul său, nu în ultimul rând datorită adânciturilor care se ridică spre spate şi a liniei înclinate a plafonului. A doua generaţie se distinge prin tehnologii inovatoare, cum ar fi head-up display sau farurile cu LED opţionale cu funcţie de iluminare adaptivă. O nouă gamă de motoare diesel şi cu benzină cu turbocompresie oferă automobilului o combinaţie excepţională de eficienţă şi sportivitate. Din martie 2020, BMW X1 este disponibil şi ca plug-in hybrid. În plus faţă de agilul BMW xDrive, acesta este acum disponibil cu tracţiune faţă.
Faceliftul din 2019 conferă celei de-a doua generaţii un aspect şi mai impresionant, în primul rând datorită grilei frontale mult mai proeminente şi a gurilor de admisie mai largi de pe părţile laterale ale spoilerului faţă.
Perioada de producţie: 2015 – 2022
Motoare: 1,5 – 2,0 litri (116 – 231 CP, 85 – 170 kW), 3- şi 4-cilindri
Lungime/lăţime/înălţime: 4.439 – 4.447 mm / 1.821 mm / 1.582 – 1.612 mm
A TREIA GENERAŢIE (BMW U11).
În 2022 se lansează modelul X1. Acesta este o combinaţie ingenioasă de încredere, versatilitate şi funcţionalitate. Disponibil cu un motor pe benzină, plug-in hybrid sau complet electric, modelul X1 are un design puternic şi clar: Faţa sigură de sine, cu grila frontală dublă proeminentă aproape pătrată, elementele de design monolitic şi arcadele roţilor tipice X, aproape pătrate, îi conferă o prezenţă puternică. Aceasta este în contrast cu farurile adaptive cu LED suple care se prelungesc către flancuri şi cu proporţiile verticale.
Combinaţia dintre putere şi dinamică este oglindită de caracteristicile tehnice. BMW X1 este disponibil cu tracţiune spate şi integrală sau cu agilul sistem BMW xDrive, combinând o dinamică extraordinară de condus cu tracţiune şi siguranţă excepţionale. Transmisia Steptronic automată cu 7 trepte şi ambreiaj dublu înseamnă schimbarea rapidă a vitezelor şi controlul precis, menţinând consumul la minimum. Modelele plug-in hybrid au o autonomie integral electrică (WLTP) de până la 91 km.
Perioada de producţie: 2022 – prezent
Motoare: 1,5 - 2,0 litri (136 – 204 CP, 100 – 150 kW), 3 şi 4 cilindri
Lungime/lăţime/înălţime: 4.500 mm / 1.845 mm / 1.630 -1.642 mm
BMW X2.
PRIMA GENERAŢIE (BMW F39).
Prezentat pentru prima dată în 2016 ca un „concept car” având la bază X1, designul expresiv al automobilului şi inovaţia tehnologică sunt inspiraţionale. Arcadele roţilor aproape pătrate, precum şi bordurile şi pragurile laterale, împreună cu linia plată a plafonului, subliniază caracterul extrovertit. Grila frontală se lărgeşte spre partea inferioară şi gurile de admisie se îmbină armonios în partea frontală şi denotă încredere de sine.
Motoarele turbo moderne, în combinaţie cu transmisiile Steptronic, asigură o tracţiune energică în toate condiţiile. Cu tracţiunea integrală BMW xDrive opţională, SUV-ul coupé este în elementul lui şi departe de mediul urban. Dinamica de condus tipică BMW asigură plăcerea de a conduce pe orice suprafaţă. Logo-urile BMW de pe stâlpul C amintesc de modelele legendare BMW 2000 CS şi 3.0 CSL.
Perioada de producţie: 2018 – prezent
Motoare: 1,5 - 2,0 litri (306 - 136 CP, 225 - 100 kW), 3 şi 4 cilindri
Lungime/lăţime/înălţime: 4.360 / 1.824 mm / 1.512 – 1.526 mm
A DOUA GENERAŢIE (U10).
Cea de-a doua generaţie a modelul BMW X2 a fost lansată în 2024. Designul SUV-ului este caracterizat de linii puternice şi de o siluetă de coupé. În partea frontală, grilele frontale sportive cu design Mesh scot în evidenţă aspectul izbitor al automobilului. În faţă şi în spate, luminile cu tehnologie LED de ultimă generaţie asigură un design sportiv şi vizibilitate optimă.
În interior te întâmpină materiale de înaltă calitate, tehnologii inovatoare şi confort ergonomic. Tapiţeria din piele sintetică perforată atrage toate privirile şi decorează scaunele incredibil de confortabile. Programele inovatoare de divertisment, care includ jocuri şi streaming video, pot fi urmărite în confort. Utilizează setările de navigaţie şi ale automobilului pe afişajul mare BMW Curved Display şi pe BMW Live Cockpit Professional. Iar plafonul panoramic din sticlă premium deschide spaţiul de deasupra ta, făcând ca interiorul să pară şi mai mare de pe toate scaunele.
Cu o putere de 170 CP (125 kW)[3], BMW X2 accelerează până la o viteză maximă de 213 km/h. Experimentează o dinamică de condus palpitantă şi beneficiază de ajutorul sistemelor inteligente de asistenţă pentru conducătorul auto, cum ar fi, de exemplu, Asistentul la parcare Plus, care îţi oferă şi o vizualizare 3D a zonei înconjurătoare. Sau Driving Assistant Professional, care menţine în siguranţă pe banda de rulare şi distanţa faţă de alte automobile până la 210 km/h.
Perioada de producţiei: începând cu 2024
Motoare: 1,5 - 2,0 litri (150 - 300 CP, 110 - 221 kW), 3 şi 4 cilindri
Lungime/lăţime/înălţime: 4.554 – 4.567 mm/1.845 mm/1.575 – 1.590 mm
BMW X3.
PRIMA GENERAŢIE (BMW E83).
În 2003, BMW X3 a fost prezentat la cea de-a 60-a ediţie a IAA. Acolo, automobilul off-road a fost prezentat aproape fără concurenţă. Noul sistem inteligent de tracţiune integrală BMW xDrive a debutat aici. Acesta distribuie eficient puterea între puntea faţă şi cea spate. Şi designul atrăgător şi sportiv a fost prezentat în premieră aici. De exemplu, în spectaculoasa parte frontală a maşinii, în care farurile bi-xenon sunt în aceeaşi linie cu grila frontală dublă. Acestea scot în evidenţă semnalizatoarele caracteristice, care fac ca automobilele BMW din această perioadă să fie uşor de recunoscut de la distanţă, chiar şi pe întuneric.
A avut parte de un facelift în 2006. Acesta a rafinat grila radiatorului, stopurile şi spoilerul faţă. Motoarele au devenit mai eficiente şi mult mai puternice.
Perioada de producţie: 2003 – 2010
Motoare: 2,0 - 3,0 litri (105 - 210 kW, 143 - 286 CP), 4 şi 6 cilindri
Lungime/lăţime/înălţime: 4.565 mm/1.853 mm/1.674 mm
A DOUA GENERAŢIE (BMW F25).
Şase ani mai târziu, succesorul apare cu un design complet nou. Încrezător şi competent cu o gamă întreagă de funcţii noi. De exemplu, amortizoare controlate electronic care se adaptează în mod activ la suprafaţa drumului. Şi controlul dinamicii de condus, care permite motorului să răspundă mai rapid la mişcările pedalei de acceleraţie. Acest lucru este valabil şi pentru schimbările dinamice ale treptelor de viteze, precum şi pentru sensibilitatea direcţiei şi a controlului dinamic al stabilităţii (DSC). O gamă întreagă de sisteme inteligente de asistenţă, cum ar fi asistentul de menţinere a benzii de circulaţie şi BMW Head-Up Display, permit o experienţă de condus complet nouă. Asta fără a fi nevoiţi să renunţăm la virtuţile standard ale unui model BMW.
Versiunea actualizată în 2014 a SUV-ului introduce un nou design al farurilor şi semnalizatoare în oglinzile exterioare. Interiorul este dotat cu mai multe elemente cromate, un volan din piele disponibil standard şi mult mai multe opţiuni pentru personalizarea modelului BMW X3.
Perioada de producţie: 2010 – 2017
Motoare: 2,0 - 3,0 litri (105 - 230 kW, 143 - 313 CP), 4 şi 6 cilindri
Lungime/lăţime/înălţime: 4.648 mm/1.881 mm/1.661 mm
A TREIA GENERAŢIE (BMW G01 & F97).
Cea de-a treia generaţie a SUV-ului a fost lansată în 2017. În ciuda dimensiunilor sale puţin mai mari, dezvoltatorii au reuşit să reducă semnificativ greutatea automobilului, ceea ce aduce beneficii în ceea ce priveşte agilitatea. Farurile, grila radiatorului şi stopurile accentuează lăţimea automobilului în spate şi în faţă. Cu grilă frontală mai lată, comparativ cu predecesorul său şi deschiderile gurilor de admisie, BMW X3 emană încredere sportivă. Exteriorul atletic sugerează putere. Sistemele inteligente de asistenţă sunt uşor de utilizat în habitaclul modern, animat de comenzi prin gesturi. Modelul îndeplineşte standarde premium – de exemplu, automobilul poate depăşi automat. Designul sportiv al şasiului, al transmisiei şi al motorului asigură faptul că plăcerea de a conduce este întotdeauna factorul cheie. Desigur, X3 este disponibil cu BMW xDrive, tracţiunea integrală inteligentă. Şi datorită acestui fapt, maşina este întotdeauna alegerea potrivită – atât pentru mediul urban, cât şi pentru off-road.
Perioada de producţie: 2017 – prezent
Motoare: 2,0 - 3,0 litri (360 - 150 CP, 265 - 110 kW), 4 şi 6 cilindri
Lungime/lăţime/înălţime: 4.708 – 4.713 mm / 1.891 – 1.897 mm / 1.676 mm
BMW X4.
PRIMA GENERAŢIE (BMW F26).
În 2014, BMW a prezentat un SUV Coupé de clasă medie. În ceea ce priveşte aspectele tehnice, BMW X4 este bazat pe BMW X3. Cu toate acestea, din punct de vedere al designului, este foarte diferit. Linia curbată a plafonului şi liniile estetice duble subliniază caracterul sportiv al automobilului, chiar şi privit din lateral. De asemenea, şi partea din faţă şi cea din spate scot în evidenţă lăţimea automobilului. Acest lucru se datorează grilei frontale duble din faţă, precum şi farurilor şi stopurilor care se extind pe părţile laterale ale automobilului.
BMW X4 este propulsat de o gamă largă de motoare. Unităţile de propulsie eficiente şi puternice permit automobilului să funcţioneze într-un mod agil şi dinamic în orice situaţie. Sistemul de tracţiune integrală disponibil standard permite o dinamică de condus unică. Pe orice suprafaţă, de fapt.
Perioada de producţie: 2014 – 2018
Motoare: 2,0 - 3,0 litri (135 - 230 kW, 184 - 313 CP), 4 şi 6 cilindri
Lungime/lăţime/înălţime: 4.671 mm/1.881 mm/1.624 mm
A DOUA GENERAŢIE (BMW G02 & F98).
Eleganţa sportivă a BMW X4 este şi mai evidentă în a doua generaţie. Arcadele roţilor robuste şi un ampatament mare combinate cu linia de plafon asemănătoare cu un coupé accentuează caracteristicile tipice ale unui model X: putere, supremaţie şi sportivitate. Stopurile LED înguste lăţesc vizual partea din spate, la fel şi linia ridicată de deasupra aripilor spate. Faţa este dominată de grila frontală din două bucăţi cu faruri cu LED înguste, care dau SUV-ului coupé un aspect sportiv, dinamic.
Sistemul inteligent standard de tracţiune integrală BMW xDrive permite o dinamică de condus de neegalat împreună cu transmisia automată în 8 trepte, disponibilă de asemenea, la toate modelele BMW X4. În interior, automobilul include acum ecrane tactile mai mari, control prin gesturi şi sisteme inteligente de asistenţă moderne.
Perioada de producţie: 2018 – prezent
Motoare: 2,0 - 3,0 litri (360 - 184 CP, 265 - 135 kW), 4 şi 6 cilindri
Lungime/lăţime/înălţime: 4,751– 4.752 mm / 1.918 – 1.938 mm / 1.621 mm
BMW X5.
PRIMA GENERAŢIE (BMW E53).
O inovaţie revoluţionară: în 1999, primul automobil off-road de la BMW a fost prezentat lumii. Acest Automobil Sportiv Utilitar (SUV) cu tracţiune integrală disponibilă standard combină exclusivitatea cu sportivitatea şi confortul. Un automobil de clasă premium cu agilitatea pe care o aştepţi de la un BMW. Nu în ultimul rând, datorită configuraţiei excelente a şasiului şi suspensiei şi a motoarelor puternice cu şase şi opt cilindri.
În 2003, facelift-ul conferă un aspect distinctiv graţie grilei frontale duble revizuite. Dar aduce şi îmbunătăţiri tehnice sub forma noului BMW xDrive. Tracţiunea semnificativ îmbunătăţită şi capacitatea de reacţie mai rapidă oferă avantaje clare în ceea ce priveşte manevrabilitatea şi dinamica. În 2004, cel mai puternic motor cu opt cilindri devine disponibil - cu BMW X5 4,8is. Cilindreea sa de 4,8 litri şi puterea de 360 CP (265 kW) scot în evidenţă acest model. Sunt produse peste 500.000 de unităţi ale modelului E53.
Perioada de producţie: 1999 – 2006
Motoare: 3,0 - 4,8 litri (135 - 265 kW, 184 - 360 CP), 6 şi 8 cilindri
Lungime/lăţime/înălţime: 4.667 mm/1.872 – 1.925 mm/1.707 – 1.715 mm
A DOUA GENERAŢIE (BMW E70).
În 2006, apare succesorul modelului BMW X5. Acesta impresionează cu inovaţiile sale tehnice, cum ar fi tracţiunea adaptivă. Beneficiază de stabilizare anti-ruliu şi influenţează în mod activ amortizoarele. Din punct de vedere vizual, acest automobil de teren este mai sportiv şi mai agil datorită designului revizuit. Acest lucru se datorează, printre altele, pasajelor distinctive ale roţilor. Farurile au semnalizatoare în formă de inel şi lumini de deplasare integrate. Astfel, automobilul poate fi identificat imediat ca fiind un BMW, fie că este la amurg sau pe timp de noapte. Un al treilea rând opţional de scaune permite acum transportul a până la şase pasageri suplimentari.
În actualizarea modelului din 2010, SUV-ul primeşte faruri cu LED. Şi o gamă de motoare complet modernizată. Sistemele inteligente de asistenţă includ acum Speed Limit Info şi pilot automat activ. O altă funcţie memorabilă este sistemul Side View. Această funcţie constă în camere amplasate pe părţile laterale ale automobilului pentru a le oferi conducătorilor auto o imagine de ansamblu şi mai bună.
Perioada de producţie: 2006 – 2013
Motoare: 3,0 - 4,8 litri (173 - 300 kW, 235 - 408 CP), 6 şi 8 cilindri
Lungime/lăţime/înălţime: 4.854 mm/1.933 mm/1.739 mm
A TREIA GENERAŢIE (BMW F15).
Îmbunătăţirile aerodinamice ale celei de-a treia generaţii sunt vizibile imediat. Un sistem sofisticat de guri de admisie în spoilerul faţă şi o priză de aer în spatele roţilor din faţă reduc vortexurile de aer create în pasajele roţilor din faţă. Acest lucru sporeşte coeficientul aerodinamic. Proporţiile armonioase emană rafinament, încredere şi agilitate.
Lumina ambientală din interior arată deosebit de elegant. Utilizarea de materiale de înaltă calitate, prelucrate în mod minuţios, scoate în evidenţă această abordare nobilă. Acest lucru poate fi observat, de exemplu, în cazul pielii cu cusături duble. Poţi controla intuitiv sistemele complete de asistenţă pentru conducătorul auto datorită controlerului tactil iDrive revizuit cu interfaţă sensibilă. Inclusiv pilotul automat cu asistenţă în ambuteiaje. Şi sistemul BMW Night Vision, care face ca oamenii şi animalele să fie uşor de văzut pe întuneric.
Perioada de producţie: 2013 – 2018
Motoare: 2,0 - 4,4 litri (160 - 330 kW, 218 - 450 CP), 4, 6 şi 8 cilindri
Lungime/lăţime/înălţime: 4.880 – 4.886 mm/1.938 – 1.985 mm/1.717 – 1.762 mm
A PATRA GENERAŢIE (BMW G05).
În 2022, datorită unui facelift complet al secţiunii frontale, BMW X5 apare ca un model aproape nou. Designul lat, orizontal al suprafeţei pentru spoilerul faţă, împreună cu grila frontală caracteristică BMW, cu efectul de iluminare „Iconic Glow” şi farurile cu LED mai înguste, reproiectate, conferă automobilului un aspect uimitor şi expresiv. Această abordare a stilului continuă până la stopurile tridimensionale şi postura amplă. În funcţie de pachetul selectat, BMW X5 primeşte un impuls suplimentar aspectului său în ceea ce priveşte modernitatea (X Line) sau sportivitatea (pachetul M Sport).
Designul modern se extinde şi la interior. Datorită BMW Curved Display integrat şi cu BMW Interaction ca element de control, creează o experienţă multimedia la superlativ. În contrast cu aceasta, pentru a stabili elementele de lux, este aplicaţia din sticlă Crafted Clarity, cu elementele sale din sticlă de cristal lustruite, lucrate manual, de pe schimbătorul de viteze cu simbolul X iluminat pe butonul Start-Stop şi controlerul iDrive. În plus, noul asistent pentru remorcă ajută acum la deplasarea spre înapoi cu o remorcă cuplată.
Cu motorul puternic BMW TwinPower Turbo cu combustie şi 6 cilindri, oferă o dinamică de condus sportiv şi impresionează prin confort suprem datorită pachetului xOffroad şi suspensiei pneumatice adaptive pe 2 axe.
Perioada de producţie: 2022 – prezent
Motoare: 3,0 – 4,4 litri (298 – 530 CP, 219 – 390 kW), 6 şi 8 cilindri
Lungime/lăţime/înălţime: 4.935 mm / 2.004 mm / 1.755 – 1.765 mm
A CINCEA GENERAŢIE (BMW G05 & F95).
În 2022, datorită unui facelift complet al părţii frontale, BMW X5 arată ca un model aproape nou. Un design emblematic care scoate în evidenţă aspectul sportiv. Grila radiatorului caracteristică BMW este dotată cu sistemul de iluminare „Iconic Glow”. Faruri cu LED mai înguste. Împreună, acestea creează un chip frapant şi expresiv. Această abordare de design se extinde la stopurile cu LED tridimensionale şi la ecartamentul mai lat al părţii din spate. În funcţie de pachetul selectat, aspectul modern (X Line) sau cel sportiv (pachetul M Sport) al modelului BMW X5 este îmbunătăţit şi mai mult.
Şi interiorul automobilului este modern. Afişajul integrat BMW Curved Display şi BMW Interaction Bar, ca element de operare, creează o experienţă multimedia. Aplicaţiile din sticlă „Crafted Clarity” conferă un accent luxos. Elementele din sticlă de cristal lustruită sunt lucrate manual şi decorează schimbătorul de viteze cu simbolul X iluminat, butonul start/stop şi controlerul iDrive. Graţie noului sistem de asistenţă pentru remorcă, te poţi deplasa acum şi cu spatele cu o remorcă ataşată.
SUV-ul oferă o dinamică de condus sportivă cu puternicul motor BMW TwinPower Turbo cu combustie şi 6 cilindri. Impresionează prin confortul suprem la volan datorită pachetului xOffroad şi a suspensiei pneumatice adaptive pe 2 axe.
Perioada de producţie: 2022 – prezent
Motoare: 3,0 - 4,4 litri (298 - 625 CP, 219 - 460 kW)[2], 6 şi 8 cilindri
Lungime/lăţime/înălţime: 4.935 mm / 2.004 mm / 1.765 mm
BMW X6.
PRIMA GENERAŢIE (BMW E71).
Este un Coupé? Este un SUV? În 2008, pe străzi apare un automobil off-road care nu poate fi încadrat în nicio clasă. BMW X6 combină cele mai bune calităţi ale ambelor clase de automobile. Un automobil pentru individualişti care apreciază performanţa. Graţie motoarelor cu 6 şi 8 cilindri, dispune de multă putere, pe care Dynamic Performance Control o implementează în mod optim, sporind în acelaşi timp precizia direcţiei. Împreună cu sistemul inteligent de tracţiune integrală xDrive, stabilitatea direcţională şi tracţiunea sunt optimizate, deoarece cuplul poate fi distribuit eficient la fiecare roată în parte.
Acest automobil de teren are un aspect deosebit de aerodinamic datorită liniilor laterale asemănătoare unui coupé. În combinaţie cu grila frontală dublă, farurile înguste lărgesc vizual partea din faţă a maşinii.
Designul se schimbă discret ca parte a actualizării din 2012 a modelului. Semnalizatoarele laterale sunt disponibile acum cu tehnologie LED. De asemenea, este disponibilă o gamă mai largă de opţiuni de echipare. De exemplu, capota sportivă.
Perioada de producţie: 2008 – 2014
Motoare: 3,0 - 4,4 litri (173 - 300 kW, 235 - 408 CP), 6 şi 8 cilindri
Lungime/lăţime/înălţime: 4.876 – 4.877 mm/1.983 mm/1.684 – 1.690 mm
A DOUA GENERAŢIE (BMW F16).
Succesorul intră în scenă cu un caracter şi mai independent. Farurile „trase” până la grila frontală dublă fac ca acest model SUV să pară şi mai lat. Partea frontală este şi mai accentuată. Stopurile mai late sporesc aspectul părţii din spate. Bordurile duble de pe părţile laterale atrag toate privirile. Interiorul dispune de materiale de înaltă calitate, instrumente moderne şi iluminare ambientală reglabilă în funcţie de culoare. Bucură-te de o cantitate practic nelimitată de muzică şi conţinut prin streaming.
Noile motoare oferă mai multă putere, sporind în acelaşi timp eficienţa. Împreună cu tracţiunea integrală xDrive disponibilă standard şi cu transmisia automată cu 8 trepte, acestea te invită să te bucuri de o deplasare dinamică şi agilă.
Perioada de producţie: 2014 – 2019
Motoare: 3,0 - 4,4 litri (190 - 330 kW, 258 - 450 CP), 6 şi 8 cilindri
Lungime/lăţime/înălţime: 4.909 mm/1.989 mm/1.689 – 1.702 mm
A TREIA GENERAŢIE (BMW G06).
A patra generaţie de BMW X6 se concentrează pe sportivitatea masculină şi puterea expresivă maximă. Acesta este motivul pentru care această generaţie de BMW X6 este echipată cu pachetul M Sport ca standard. Ca rezultat, caracteristicile definitorii includ designul optimizat aerodinamic, sportiv la exterior, pe lângă secţiunea frontală modernizată cu iluminare Iconic Glow pentru a sublinia grilă frontală. Ornamentele exterioare M Shadow Line lucioase, ţevile de eşapament specifice M, jantele din aliaj uşor BMW de 20” şi barele-spoiler faţă şi spate cu design M sunt toate pentru a atrage privirile admirative.
Flerul sportiv de lux şi tehnologiile moderne determină şi interiorul, în timp ce BMW Curved Display şi panoul de instrumente care oferă informaţii specifice M, volanul M îmbrăcat în piele, pedalele M exclusive şi pragurile portierelor cu logo M iluminat transmit un semnal exclusivist.
BMW X6 obţine dinamica de condus pură cu motorul BMW M TwinPower Turbo cu combustie şi 8 cilindri şi, datorită pachetului xOffroad şi transmisiei Steptronic Sport cu 8 trepte de viteză, oferă confortul maxim la deplasarea pe orice suprafaţă. În plus, suspensia M adaptivă şi funcţia sprint impresionează printr-o experienţă de condus directă şi agilă.
Perioada de producţie: 2022 – prezent
Motoare: 3,0 – 4,4 litri (298 – 530 CP, 219 – 390 kW), 6 şi 8 cilindri
Lungime/lăţime/înălţime: 4.935 mm / 2.004 mm / 1.765 mm
A PATRA GENERAŢIE (BMW G06 & F96).
Sportivitate musculoasă cu expresivitate maximă. Cea de-a patra generaţie a modelului BMW X6 este echipată standard cu pachetul M Sport. Partea frontală decorată cu sistem de iluminare „Iconic Glow” pe grilă atrage privirile tuturor. La fel şi elementele de design sportive, optimizate din punct de vedere aerodinamic la exterior. Pachetul M Shadow Line lucios, ţevile de eşapament specifice M, jantele din aliaj uşor BMW de 20” şi bara-spoiler faţă şi spate cu design M atrag atenţia tuturor.
Sportivitatea luxoasă şi tehnologiile moderne definesc interiorul. Afişajul BMW Curved Display şi panoul de instrumente cu ecran specific M, volanul M îmbrăcat în piele, pedalele M exclusive şi pragurile portierelor decorate cu inscripţia M iluminată îl fac deosebit de elegant.
Cu motorul său puternic BMW M TwinPower Turbo cu 8 cilindri, acest model SUV are parte de o dinamică pură de condus. Datorită pachetului xOffroad şi a transmisiei Steptronic Sport cu 8 trepte, oferă confort maxim la volan pe orice suprafaţă. De asemenea, este controlat direct şi agil prin intermediul suspensiei M adaptive şi al funcţiei de sprint.
Perioada de producţie: 2022 – prezent
Motoare: 3,0 - 4,4 litri (298 - 625 CP, 219 - 460 kW), 6 şi 8 cilindri
Lungime/lăţime/înălţime: 4.960 mm / 2.004 mm / 1.700 mm
BMW X7.
PRIMA GENERAŢIE (BMW G07).
Cel mai mare SAV pe care BMW l-a construit vreodată are un aspect uşor şi agil datorită designului şi stilului său minimalist. Sportiv şi încrezător, susţine calităţile tipice BMW şi le redefineşte. Datorită levierelor duble de suspensie în faţă şi osiei cu cinci legături în spate, precum şi tracţiunii integrale xDrive şi transmisiei automate cu 8 trepte, confortul de condus şi dinamica de condus puternică sunt excepţionale în această clasă.
În interior, conducătorul auto primeşte toate informaţiile relevante şi controlează diferitele funcţii şi sisteme inteligente de asistenţă premium prin intermediul a două ecrane de 12,3”, în timp ce două ecrane din spate gestionează divertismentul la bord. Dacă pasagerii se uită în sus, privirea lor se opreşte pe un plafon panoramic standard care prezintă 15.000 de puncte de lumină colorate când este întuneric.
BMW X7 poate fi personalizat într-o varietate de moduri. De la piele Merino cu cusături contrastante la nuanţe de vopsea metalice exclusive – nicio dorinţă nu rămâne neîndeplinită.
BMW X7 are parte de un facelift în 2022. Cu grila frontală Iconic Glow, postura sa amplă şi noua culoare exterioară Gri Sparkling Copper, SAV-ul se prezintă mai puternic şi mai elegant ca niciodată: un automobil BMW de lux în totalitate. Afişajul BMW Curved Display integrat şi sistemul de operare BMW 8 asigură o experienţă digitală excepţională şi inovatoare în interiorul habitaclului.
Perioada de producţie: 2019 – prezent
Motoare: 3,0 - 4,4 litri (352 – 530 CP, 259 – 390 kW), 6 şi 8 cilindri
Lungime/lăţime/înălţime: 5.181 mm / 2.000 mm / 1.835 mm
BMW XM.
PRIMA GENERAŢIE (BMW G09).
Echipat cu tehnologie plug-in hybrid modernă, BMW XM aduce pe şosea o putere sportivă de 748 CP (550 kW) datorită noului motor V8, iar cu cei 83 km de autonomie integral electrică (WLTP) face posibil condusul silenţios şi fără emisii.
Şi din punct de vedere optic, proporţiile ample şi puternice demonstrează individualitatea sa fără compromisuri. Prin noul design inconfundabil al feţei, marca BMW M se impune şi mai mult în segmentul de lux.
Combinaţia câştigătoare care aduce elementele BMW M şi BMW X împreună cu standardul fără compromisuri al luxului pentru a produce ceva cu totul nou, continuă sistematic şi în interiorul BMW XM. Partea din faţă prezintă o orientare spre performanţă. Şi în stilul tipic BMW M, accentul se pune clar pe conducătorul auto. Noul grup de afişaje al BMW Curved Display creează o punte între orientarea tradiţională către conducătorul auto şi caracterul digital modern.
Secţiunea frontală extrem de axată pe conducătorul auto contrastează cu un ambient confortabil şi luxos de relaxare în spate. Aici pasagerii întâlnesc o atmosferă de vis cu caracter VIP şi materiale de calitate supremă, suprafeţe inspirate şi detalii expresive. Plafonul cu structura sa de prismă tridimensională prezintă un element optic în partea din spate. Împreună cu iluminarea ambientală, acest element transmite în mod impresionant jocul de lux progresiv şi confort.
Perioada de producţie: de la sfârşitul anului 2022
Motoare: Motor cu combustie de 4,4 litri (585 – 489 CP, 430 – 360 kW) cu 8 cilindri + motor electric (197 CP, 145 kW), putere de 748 – 653 CP, 550 – 480 kW
BMW iX1.
PRIMA GENERAŢIE (BMW U11 BEV).
În 2022, BMW adaugă în portofoliul său primul SAV compact BMW pur electric. Automobilul este modelul electric de bază al BMW Seria X.
BMW iX1 combină dinamica excelentă de condus a unui SAV compact clasic cu eficienţa modernă a tehnologiei BMW eDrive. Datorită bateriilor de înaltă tensiune care economisesc spaţiu pe şasiul automobilului şi sistemului de recuperare, BMW iX1 xDrive30 parcurge cu uşurinţă o distanţă de până la 439 de kilometri (WLTP) cu o singură încărcare a bateriei, furnizând până la 313 CP (230 kW)[1].
Faţa puternică şi proporţiile verticale creează un aspect excepţional de modern şi dinamic. Accentele albastre adăugate evidenţiază în mod eficient motorul electric al unui automobil puternic. Iar interiorul nu este mai puţin modern: Scaunele confortabile cu funcţie de reglare pentru scaun nu lasă nimic de dorit, iar elegantul BMW Curved Display fără ramă cu control tactil şi vocal funcţionează ca interfaţă centrală pentru puternicul BMW iDrive.
Perioada de producţie: 2022 – prezent
Motoare: Motorul electric (313 CP, 230 KW)[1]
Lungime/lăţime/înălţime: 4.500 mm / 1.845 mm / 1.616 mm
[1]Valorile puterii depind de nivelul de încărcare a bateriei.
BMW iX2.
PRIMA GENERAŢIE (BMW U10 BEV).
BMW iX2 2024 combină spaţiul generos dintr-un SUV cu avantajele propulsiei pur electrice. Acesta are un design puternic, cu linii spectaculoase şi o siluetă de SUV coupé. În partea frontală, grilă frontală iluminată BMW Iconic Glow scoate în evidenţă caracterul unic al maşinii. În combinaţie cu jantele M din aliaj uşor de 20", echipamentele din pachetul M Sport conferă un impuls suplimentar aspectului vioi al BMW iX2.
Acest SUV este la fel de elegant la interior pe cât este de puternic la exterior. Scaunele sale sport ergonomice oferă suport optim chiar şi în cazul unui stil de condus sportiv. Foloseşte ecranul mare BMW Curved Display şi BMW Live Cockpit Professional cu Sistemul de operare 9 pentru a controla intuitiv muzica, jocurile şi navigaţia cu vizualizare clară a traseului. Iar datorită celor 12 difuzoare ale sistemului hi-fi Harmon Kardon, muzica ta preferată va suna şi mai impresionant! Plafon panoramic din sticlă premium deschide spaţiul de deasupra ta, făcând ca interiorul să pară şi mai mare din fiecare scaun.
Cu o putere de 313 CP (230 kW)[4], BMW iX2 accelerează de la 0 la 100 km/h în 5,6 secunde. Pe lângă dinamica de condus excelentă, beneficiezi şi de sisteme inteligente de asistenţă, cum ar fi, de exemplu, Asistentul la parcare Plus, care îţi oferă şi o vizualizare 3D a zonei înconjurătoare. Sau Driving Assistant Professional, care menţine în siguranţă pe banda de rulare şi distanţa faţă de alte automobile.
Perioada de producţie: Începând cu 2024
Motoare: Motor electric (313 CP, 230 kW)[4]
Lungime/lăţime/înălţime: 4.554 mm/1.845 mm/1.560 mm
BMW iX3.
PRIMA GENERAŢIE (BMW G08 BEV).
Prezentat ca un „concept car” în aprilie 2018, versiunea electrică a modelului BMW X3 ajunge la parteneri la începutul anului 2021. Pentru cea de-a cincea generaţie de tehnologie BMW eDrive, sunt disponibile de la lansare un motor puternic de 286 CP şi un cuplu de 400 Nm. Împreună cu şasiul ingenios modificat, acesta asigură o dinamică de condus de neegalat, chiar şi în cazul călătoriilor mai lungi: Nu în ultimul rând, datorită sistemului de recuperare, autonomia (WLTP) este de până la 461 de kilometri/286 de mile.
Interiorul SAV-ului este, de asemenea, impresionant: O ambianţă modernă, elegantă, întâlneşte animata BMW Live Cockpit şi detalii precum butonul albastru de start. BMW iX3 se simte ca acasă atât în mediul urban, cât şi off-road.
Perioada de producţie: 2021 – prezent
Motoare: Motor electric (286 – 163 CP, 210 – 120 kW)
Lungime/lăţime/înălţime: 4.734 mm / 1.891 mm / 1.668 mm
BMW iX.
PRIMA GENERAŢIE (BMW i20).
Chiar şi partea din faţă a BMW iX garantează o apariţie dramatică: Farurile extrem de înguste contrastează cu grila frontală expansivă amplasată vertical, în spatele căreia este adăpostită o întreagă armată de senzori. În plus, există designul curat, constant aerodinamic cu mânerele uşilor încastrate şi un limbaj clar de proiectare.
Cu o autonomie impresionantă de 633 km (WLTP) şi o putere totală de 540 CP (397 kW)[1] datorită tehnologiei de a cincea generaţie BMW eDrive, automobilul se distinge prin precizie, progres şi practicitate zilnică.
În interior, modelul iX continuă calităţile familiare BMW, cum ar fi confortul, sportivitatea şi inovaţia într-o experienţă complet nouă. IDrive complet reproiectat este evoluţia logică pentru o manevrare simplă şi naturală. Informaţiile apar pe afişaje curbate către conducătorul auto sau sunt proiectate pe parbriz prin intermediul head-up display. Sisteme inteligente de asistenţă extensive asigură o experienţă de condus confortabila, precum şi sigură. Modelul BMW iX priveşte spre viitor, un SAV pur electric din clasa premium.
Perioada de producţie: 2021 – prezent
Motoare: Motor electric (540 – 326 CP, 397 – 240 kW)
Lungime/lăţime/înălţime: 4.953 mm / 1.967 mm / 1.695–1.696 mm
[1]Motor electric cu până la 540 CP (397 kW), în timpul creşterii temporare a performanţei <10 secunde până la 619 CP (455 kW).
ÎNTREBĂRI FRECVENTE.
Consum de combustibil şi emisii de CO₂.
BMW X1:
Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 0,7 – 8,2
Emisii medii de CO2, în g/km: 16 – 186
BMW X1 plug-in hybrid[1]:
Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 0,7 – 1,1
Emisii medii de CO2, în g/km: 16 – 24
BMW X2:
Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 4,8 – 8,1
Emisii medii de CO2, în g/km: 125 – 183
BMW X2 M:
Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 7,7 – 8,1
Emisii medii de CO2, în g/km: 174 – 183
BMW X3:
Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 2,0 – 11,0
Emisii medii de CO2, în g/km: 45 – 251
BMW X3 plug-in hybrid[1]:
Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 2,0 – 2,6
Emisii medii de CO2, în g/km: 45 – 58
BMW X3 M:
Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 6,6 – 11,0
Emisii medii de CO2, în g/km: 173 – 251
BMW X4:
Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 5,7 – 10,9
Emisii medii de CO2, în g/km: 149 – 247
BMW X4 M:
Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 6,5 – 10,9
Emisii medii de CO2, în g/km: 171 – 247
BMW X5 :
Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 0,8 – 13,1
Emisii medii de CO2, în g/km: 18 – 296
BMW X5 plug-in hybrid[1]:
Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 0,8 – 1,1
Emisii medii de CO2, în g/km: 18 – 26
BMW X5 M:
Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 11,5 – 13,1
Emisii medii de CO2, în g/km: 261 – 296
BMW X6 :
Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 7,1 – 12,9
Emisii medii de CO2, în g/km: 187 – 293
BMW X6 M:
Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 11,4 – 12,9
Emisii medii de CO2, în g/km: 258 – 293
BMW X7:
Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 7,8 – 12,9
Emisii medii de CO2, în g/km: 203 – 293
BMW X7 M:
Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 12,1 – 12,9
Emisii medii de CO2, în g/km: 273 – 293
BMW iX3:
Consum de energie, în kWh/100 km: 17,6 – 18,0
Autonomie electrică în km: 461 – 471
BMW iX:
Consum de energie, în kWh/100 km: 19,4 – 24,7
Autonomie electrică în km: 403 – 632
BMW iX1:
Consum de energie, în kWh/100 km: 16,9 – 18,1
Autonomie electrică în km: 417 – 439
BMW XM[1]:
Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 1,4 – 1,9
Emisii medii de CO2, în g/km: 32 – 45
Consum de energie (mixt, WLTP), în kWh/100 km: 31,7 – 33,6
Datele oficiale cu privire la consumul de combustibil, emisiile de CO2, consumul de electricitate şi autonomia electrică au fost stabilite în conformitate cu procedura de măsurare prescrisă şi respectă Regulamentul (UE) 715/2007 modificat. Cifrele WLTP iau în considerare orice echipamente opţionale în cazul autonomiei. Pentru automobilele nou omologate începând cu data de 01.01.2021, specificaţiile oficiale există numai conform WLTP. În plus, valorile NEDC sunt şterse din certificatele de conformitate începând cu 1 ianuarie 2023 conform Regulamentului UE 195/2022. Mai multe informaţii despre metodele de măsurare WLTP sunt disponibile la adresa www.bmw.de/wltp
[1]La temperaturi sub 0 grade Celsius, modul de deplasare electrică al acestui model plug-in hybrid va fi disponibil numai după ce bateria se va încălzi până la o stare de funcţionare, după ce automobilul a parcurs câţiva kilometri.