BMW oferă servicii în România prin intermediul următoarelor părţi.


BMW Romania S.R.L. („BMW România”) este entitatea care coordonează activităţile comerciale ale BMW în România: desemnează agenţii de vânzări şi dealerii, oferă asistenţă la nivel secundar şi se ocupă cu rezolvarea unor probleme de natură tehnică, operează pagina de internet BMW.ro, conturile MyBMW, Serviciile Connected Drive şi se ocupă de promovarea mărcii BMW.


Dealerii, în lipsa unui unei afirmaţii contrare, reprezintă firme independente care nu sunt parte a BMW Group, dar care operează sub sigla BMW şi deţin licenţa de a comercializa automobile şi de a oferi service pentru modelele BMW.


BMW AG şi BMW Vertriebs GmbH sunt companii mamă ale BMW Group şi oferă mare parte din infrastructura IT prin intermediul companiilor menţionate anterior. Dealerii asigură service clienţilor BMW şi le oferă asistenţă tehnică de bază.

BMW România este operator de date personale şi este răspunzătoare pentru acele date pe care le primeşte direct de la tine prin intermediul oricăreia dintre platformele BMW.ro, contul MyBMW, Serviciile ConnectedDrive şi ca urmare a asistenţei oferite în cazul unor probleme de ordin tehnic secundar.

Dealerii, în lipsa unui unei afirmaţii contrare, reprezintă firme independente care nu sunt parte a BMW Group, dar care operează sub sigla BMW şi deţin licenţa de a comercializa automobile şi de a oferi service pentru modelele BMW.


BMW AG şi BMW Vertriebs GmbH sunt companii mamă ale BMW Group şi oferă mare parte din infrastructura IT prin intermediul companiilor mai sus menţionate. Dealerii asigură service către clienţii BMW şi oferă asistenţă tehnică specializată.


BMW România este operator de date personale şi este răspunzătoare pentru informaţiile primite de la tine prin intermediul oricăreia dintre platformele BMW.ro, contul tău MyBMW, Serviciul ConnectedDrive şi ca urmare a asistenţei oferite în cazul unor probleme de ordin tehnic secundar.


Dealerii sunt operatori ai datelor cu caracter personal pe care tu şi BMW România le furnizaţi în legătură cu solicitările tale de vânzări şi de servicii.


BMW AG este, în general, un furnizor de servicii sau un procesator de date pentru entităţile menţionate anterior. Cu toate acestea, BMW AG este şi operator al datelor primite în urma utilizării aplicaţiei BMW Connected, precum şi operator de date comun pentru furnizarea tehnică a Serviciilor ConnectedDrive.


Toţi operatorii de date enumeraţi anterior se vor asigura, cu un efort rezonabil, că orice întrebare legată de prelucrarea de către orice alt operator de date, dintre cei enumeraţi anterior, este direcţionată către operatorul avizat în măsură pentru a răspunde.
Deşi Politica de confidenţialitate descrie unele dintre utilizările informaţiilor tale realizate de dealeri, aceştia pot colecta alte informaţii despre tine şi au propriile politici de confidenţialitate referitoare la modul în care utilizează informaţiile ce îţi aparţin, pe care ar trebui să le consulţi. Portalul MyBMW nu poate fi utilizat pentru a modifica preferinţele privind utilizarea datelor personale de către un dealer. Trebuie să contactezi direct dealerul în legătură cu astfel de schimbări sau întrebări legate de utilizarea informaţiilor tale. Utilizarea termenului „noi” în cadrul acestei Politici de confidenţialitate se referă la BMW România şi nu include dealerii.


Detaliile de contact ale fiecăruia dintre operatorii de date menţionaţi anterior şi ofiţerii lor pentru protecţia datelor pot fi găsite dând click aici.

Entităţile BMW din România prelucrează datele tale personale, printre altele, în următoarele situaţii:

  • dacă ne contactezi direct, de exemplu prin intermediul website-ului BMW.ro sau prin intermediul liniilor noastre telefonice de asistenţă pentru clienţi, pentru a solicita informaţii despre produsele şi serviciile noastre;
  • dacă achiziţionezi un produs sau un serviciu direct de la noi (de exemplu, din magazinul BMW Lifestyle);
  • dacă răspunzi la campaniile noastre de marketing direct, de exemplu prin completarea unui card de răspuns sau prin introducerea datelor online pe unul dintre website-urile noastre;
  • dacă datele tale personale sunt transferate de la dealerii autorizaţi sau de la alte terţe părţi;
  • dacă datele automobilului (inclusiv numărul de înmatriculare) sunt transferate către BMW AG ca urmare a faptului că automobilul tău a fost reparat sau a beneficiat de servicii de întreţinere la dealeri autorizaţi;
  • dacă alte entităţi juridice din cadrul BMW Group sau parteneri de business transferă, cu acordul tău, datele tale personale către noi;
  • dacă am achiziţionat datele tale personale din alte surse (de exemplu, brokeri de adrese comerciale).

 

Dacă oferi informaţii în numele unei alte persoane, trebuie să te asiguri că aceasta a primit prezenta politică de confidenţialitate înainte de a face acest lucru. Dacă ai sub 16 ani, te rugăm să nu ne trimiţi nicio informaţie cu excepţia cazului în care ai permisiunea părintelui sau a tutorelui tău să faci acest lucru.


Te rugăm să ne ajuţi să-ţi actualizăm informaţiile aducându-ne la cunoştinţă orice modificare a datelor de contact sau a preferinţelor tale.

Următoarele tipuri de informaţii despre tine pot fi colectate prin intermediul diferitelor servicii şi canale de contact descrise în această politică de confidenţialitate:

  •  detalii de contact: adresare, nume, iniţiale, adresă, numere de telefon, adresă de e-mail, număr de fax;
  • date cu caracter personal: data naşterii, statutul familial, membrii familiei, permis de conducere (tip), profesie, test drive, pasiuni, metoda preferată de plată, canalul de contact preferat, VIN (serie şasiu), numele companiei;
  • interese: informaţiile pe care ni le furnizezi despre interesele tale, inclusiv tipul de automobil care te interesează;
  • date privind utilizarea website-ului şi a informaţiilor comunicate: cum utilizezi website-ul nostru şi dacă deschizi sau transmiţi comunicările noastre mai departe, inclusiv informaţiile colectate prin cookie-uri şi alte tehnologii de monitorizare (poţi accesa Politica de cookie-uri folosind linkul de mai jos);
  • informaţii despre vânzări şi servicii: informaţii referitoare la achiziţii, inclusiv dealerul preferat, ID-ul clientului şi numărul de contract, suport şi service, inclusiv plângeri şi reclamaţii;
  • informaţii privind istoricul clientului: rata de satisfacţie a clienţilor (şi informaţii suplimentare de la platforma de autoasistenţă), ofertele primite, datele despre achiziţionarea automobilelor, inclusiv modelul, configuraţia, data achiziţiei, data înmatriculării, numărul de înmatriculare, data comenzii, lista de preţuri, informaţii privind garanţia, valoarea reziduală, informaţiile despre BMW Financial Services (informaţii privind contractele, cum ar fi metoda de plată, durata leasingului, ipoteca), informaţii opţionale din domeniul asigurărilor încheiate de tine (de ex. automobile din gospodărie, utilizarea serviciilor de mobilitate), date colectate în timpul vizitelor la dealeri autorizaţi (de ex. solicitări, informaţii de consultare, consultant de vânzări responsabil, istoric de service), istoricul campaniei/ răspunsurile campaniei, date opţionale de client pentru automobilele deţinute de la alţi producători de exemplu prin platforma BMW de automobile rulate, participarea la evenimente (locaţie, companie), istoricul reclamaţiilor, istoricul de service;
  • utilizarea dispozitivului şi a serviciului: cum utilizezi dispozitivul mobil şi serviciul oferit pe dispozitiv;
  • detalii de configurare a automobilului: informaţii despre caracteristicile şi setările curente ale automobilului tău (identificat prin numărul de înmatriculare al automobilului);
  • informaţii tehnice ale automobilului: informaţii despre cum funcţionează sau au funcţionat motorul şi sistemele din interiorul automobilului, nivelul de încărcare al rezervorului, distanţa rămasă de parcurs (cu viteză constantă), datele RTTI (Informaţii din trafic în timp real), temperatura exterioară, kilometrajul, viteza medie, date privind consumul;
  • informaţii privind locaţia dispozitivului/ automobilului: locaţia automobilului sau a dispozitivului mobil.

Utilizarea datelor personale în conformitate cu legile UE privind protecţia datelor trebuie să fie justificată prin unul dintre numeroasele „temeiuri” legale şi suntem obligaţi să stabilim aceste temeiuri pentru fiecare utilizare, prin intermediul acestei politici. O explicaţie a domeniului de aplicare a temeiurilor disponibile poate fi găsită prin accesarea linkului de mai jos. Prezentăm temeiurile pe care le folosim pentru a justifica utilizarea informaţiilor tale în fiecare caz.


Relaţii clienţi şi marketing – pentru a răspunde întrebărilor tale şi a-ţi aduce ştiri şi oferte.


BMW România colectează date de contact, detalii personale, interese, informaţii privind utilizarea website-ului şi a comunicaţiilor, informaţii despre istoricul clientului, precum şi date privind utilizarea dispozitivelor şi a serviciilor. În plus, poate utiliza informaţiile despre vânzări şi service, detaliile de configurare a automobilului şi informaţiile tehnice despre automobile, pe care le primeşte de la tine prin intermediul website-ului BMW.ro, a conturilor MyBMW, a Serviciilor ConnectedDrive sau prin intermediul dealerului, precum şi informaţii despre momentul în care expiră produsul tău financiar actual, pentru a determina ce noutăţi şi oferte sunt de interes pentru tine şi pentru a te contacta în legătură cu aceste oferte, în conformitate cu preferinţele tale de marketing. Dacă ai acceptat comunicarea de marketing prin intermediul "Serviciilor de telefonie/messenger", este posibil să primești notificări push și prin intermediul aplicațiilor BMW (de exemplu, aplicația "MyBMW") ca posibilă comunicare de marketing. BMW România poate comunica aceste informaţii dealerilor pentru a urmări solicitările tale şi pentru a-ţi pune la dispoziţie mai multe oferte specifice. Dacă ne dai consimţământul, îţi vom crea profilul individual prin intermediul procedurii statistice, pentru a-ţi pune la dispoziţie oferte personalizate.


- Justificarea utilizării: consimţământ; interes legitim.


- Interes legitim: această prelucrare se bazează pe interesul legitim al BMW România în scopul de a promova şi de a oferi informaţii despre produsele şi serviciile proprii. Drepturile şi libertăţile fundamentale ale clienţilor actuali şi ale clienţilor potenţiali au fost evaluate în raport cu interesul BMW România de a prelucra date personale în scopul identificat.


- Alegere: consimţământul de marketing, inclusiv pentru canalele de comunicare şi analiză, poate fi oricând retras cu efect pe viitor. Clientul poate de asemenea să se opună prelucrării în scopuri de marketing direct.


Vânzări şi service de automobile – pentru a procesa vânzarea, a-ţi configura şi a-ţi întreţine automobilul.


Dealerii vor obţine datele de contact, detaliile de configurare a automobilului, informaţiile tehnice despre automobil şi informaţiile privind vânzările şi serviciile, precum şi informaţii despre istoricul clientului atunci când achiziţionezi, beneficiezi de service sau repari un automobil prin intermediul acestora, ca parte a vânzării sau a service-ului, inclusiv solicitări de garanţie şi verificări regulate, şi le vor folosi pentru a furniza serviciile pe care le soliciţi şi pentru a te notifica privind aspectele legate de automobilul tău. Aceste informaţii pot fi accesate de BMW România şi BMW AG pentru a soluţiona problemele tehnice sau de altă natură legate de furnizarea acestor servicii.


Operatorii menţionaţi anterior pot primi, de asemenea, informaţii limitate privind localizarea automobilului în timpul procesului de reparare, care vor fi utilizate doar în conformitate cu măsurile de protecţie privind informaţiile de localizare.


Furnizarea datelor personale care au ca finalitate vânzarea şi service-ul pentru automobile este o cerinţă contractuală şi refuzul de a le furniza va afecta derularea corectă a contractului sau o va face chiar imposibilă.


- Justificarea utilizării: executarea contractului; interes legitim.
- Interes legitim: această prelucrare se bazează pe interesul legitim al BMW România de a menţine cele mai înalte standarde de vânzare, service şi produse BMW. Drepturile şi libertăţile fundamentale ale clienţilor au fost evaluate în raport cu interesul BMW România de a prelucra datele clienţilor în scopul identificat.
- Alegere: clientul poate să se opună prelucrării datelor sale cu caracter personal din motive legate de situaţia sa particulară în orice moment.


ConnectedDrive – pentru a furniza servicii digitale în automobil.


BMW România şi BMW AG primesc informaţii de contact, informaţii despre locaţia automobilului, precum şi informaţii privind utilizarea dispozitivelor şi a serviciilor în conformitate cu descrierile detaliate ale serviciilor pentru fiecare aspect al serviciilor prezentate şi măsurile de protecţie cu privire la informaţiile de localizare. Descrierile detaliate ale serviciilor prevăd, de asemenea, orice divulgări către terţe părţi care utilizează informaţiile doar pentru furnizarea serviciilor.


În cazul în care utilizezi o aplicaţie terţă, de exemplu Spotify împreună cu aplicaţia de divertisment BMW Online, ţi se vor prezenta condiţiile lor de utilizare a serviciilor şi politica lor de confidenţialitate înainte de a putea utiliza aplicaţia respectivă. Operatorul acestei aplicaţii terţe va fi operatorul datelor cu privire la orice informaţie care este accesată sau introdusă în acea aplicaţie. Acesta va stabili modul în care utilizează informaţiile tale în politica sa de confidenţialitate şi în alte notificări, precum şi consimţămintele care i se oferă sau pe care le obţine prin intermediul aplicaţiei. Noi nu suntem responsabili pentru utilizarea respectivă.


Furnizarea datelor personale pentru ConnectedDrive este o cerinţă contractuală şi refuzul de a le furniza va afecta derularea corectă a contractului sau o va face chiar imposibilă. Într-o anumită măsură, furnizarea datelor personale poate fi o cerinţă de reglementare (serviciul apel de urgenţă implementat la nivel european).


- Justificarea utilizării: executarea contractului; obligaţie legală (serviciul apel de urgenţă implementat la nivel european).


- Alegere: anularea contractului ConnectedDrive şi/ sau dezactivarea cartelei SIM.


Aplicaţia BMW Connected – pentru a furniza servicii digitale referitoare la automobil prin intermediul unui dispozitiv mobil.


BMW AG va obţine informaţii de contact, informaţii privind dispozitivele şi locaţia automobilelor, precum şi informaţii despre utilizarea dispozitivelor şi a serviciilor prin furnizarea acestor servicii utilizate în conformitate cu descrierile detaliate ale serviciilor pentru fiecare aspect al serviciilor prezentate aici şi măsurile de protecţie cu privire la informaţiile de localizare.


În cazul în care utilizezi o aplicaţie terţă, de exemplu Amazon Echo ori Spotify, ţi se vor prezenta condiţiile lor de utilizare a serviciilor şi politica lor de confidenţialitate înainte de a putea utiliza aplicaţia respectivă. Operatorul acestei aplicaţii terţe va fi operatorul datelor cu privire la orice informaţie care este accesată sau introdusă în acea aplicaţie. Acesta va stabili modul în care utilizează informaţiile tale în politica sa de confidenţialitate şi în alte notificări, precum şi consimţămintele care i se oferă sau pe care le obţine prin intermediul aplicaţiei. Noi nu suntem responsabili pentru utilizarea respectivă.


Furnizarea datelor personale în scopul aplicaţiei BMW Connected este o cerinţă contractuală şi refuzul de a le furniza va afecta derularea corectă a contractului sau o va face chiar imposibilă.


- Justificarea utilizării: executarea contractului; consimţământ.


- Alegere: dezinstalarea aplicaţiei de pe dispozitiv; retragerea acordului din cadrul aplicaţiei cu efect pentru viitor.


Asigurarea calităţii, cercetare şi dezvoltare – pentru îmbunătăţirea produselor şi a serviciilor noastre.


BMW AG poate utiliza oricare dintre informaţiile pe care le primeşte, prin furnizarea de servicii pentru BMW România şi dealeri (inclusiv informaţii despre locaţie), în formă depersonalizată (anonimizată), pentru asigurarea şi dezvoltarea calităţii produselor şi a serviciilor. Înainte de efectuarea unei astfel de utilizări, informaţiile tale vor fi depersonalizate (anonimizate), astfel încât acestea să nu poată fi asociate direct cu tine.


- Justificarea utilizării: interes legitim (pentru anonimizarea informaţiei).


- Interes legitim: interesul legitim al BMW de a furniza produse şi servicii de calitate satisface interesele clientului şi, prin urmare, este în concordanţă cu RGPD. Pentru a prelucra datele clienţilor în baza art. 6 lit. f) (interesul legitim) din RGPD, drepturile fundamentale şi libertăţile clientului au fost evaluate în raport cu interesul BMW de a prelucra datele clientului. Clientul se aşteaptă de fapt la calitate premium şi funcţii premium oferite de produsele şi serviciile BMW. Pentru a îndeplini aceste aşteptări, este necesară monitorizarea continuă şi îmbunătăţirea calităţii, precum şi dezvoltarea produselor şi a serviciilor sau crearea de noi produse şi servicii. Pentru a atenua potenţialele riscuri şi pentru a spori protecţia intereselor persoanelor fizice, se aplică măsuri de siguranţă şi de control suplimentare în funcţie de necesităţi, cum ar fi accesul strict la date, limitările utilizării datelor, măsuri de securitate, planuri de reţinere a datelor, precum şi minimizarea şi anonimizarea datelor. Această prelucrare se bazează pe interesul legitim al BMW de a satisface aşteptările înalte ale clienţilor săi cu privire la calitatea produselor şi serviciilor noastre premium din prezent, precum şi dorinţa lor de a beneficia de soluţii inovatoare.


Respectarea solicitărilor obligatorii de furnizare a informaţiilor tale – pentru a ne conforma obligaţiilor legale faţă de autorităţile care aplică legea, autorităţile de reglementare şi serviciul judiciar.


Toţi operatorii sunt supuşi legilor din ţările în care operează şi trebuie să respecte legile respective. Aceasta include furnizarea informaţiilor tale agenţiilor care aplică legea, autorităţilor de reglementare şi instanţelor judecătoreşti, precum şi părţilor terţe în legătură cu proceduri sau investigaţii care pot avea loc oriunde în lume, atunci când acest lucru este obligatoriu. Dacă este permis, îţi vom trimite o astfel de solicitare sau te vom informa înainte de a răspunde, cu excepţia cazului în care acest lucru ar aduce atingere prevenirii sau detectării unei infracţiuni.


Furnizarea datelor personale, în scopul de a ne conforma solicitărilor obligatorii privind informaţiile tale, este o cerinţă de reglementare care depinde de solicitarea în cauză.


- Justificarea utilizării: obligaţie legală; stabilirea, exercitarea sau apărarea unor pretenţii legale.


- Alegere: niciuna


Rechemarea produselor – în cazul necesităţii de a rechema anumite produse BMW de pe piaţă.


În cazul în care un produs BMW trebuie rechemat de pe piaţă, de exemplu, din cauza unor considerente de siguranţă, BMW România îţi va prelucra datele personale pentru a te contacta şi pentru a facilita acest proces.


- Justificarea utilizării: obligaţie legală; interes legitim.


- Interes legitim: această prelucrare se bazează pe interesul legitim al BMW România de a garanta siguranţa produselor BMW. Drepturile şi libertăţile fundamentale ale clienţilor au fost evaluate în raport cu interesul BMW România de a prelucra datele clienţilor în scopul identificat.


- Alegere: clientul poate să se opună prelucrării datelor sale cu caracter personal din motive legate de situaţia sa particulară, în orice moment.


Transferul către terţe părţi


Datele personale pe care le-am colectat de exemplu, pentru a executa Serviciile ConnectedDrive, pot fi transferate terţelor părţi, după verificarea existenţei unui temei legal pentru transfer, de exemplu, încheierea unui contract de asigurare prin care plăteşti în funcţie de cât conduci.

În plus, cu condiţia existenţei unui temei legal pentru transfer, datele tale personale pot fi comunicate următoarelor entităţi:

  • companiile din BMW Group;
  • parteneri contractuali şi ateliere auto (dealeri, parteneri de achiziţii de automobile);
  • companiile care furnizează servicii pentru BMW România cum ar fi întreţinere IT, găzduire IT, furnizor de centre de interacţiune cu clienţii.


BMW România şi BMW AG folosesc un întreg portofoliu de furnizori de servicii pentru a-i ajuta să ofere serviciile şi utilizările menţionate. BMW AG oferă servicii IT şi de stocare operatorilor în ceea ce priveşte majoritatea acestor utilizări şi, prin urmare, stochează majoritatea informaţiilor tale detaliate anterior în numele operatorilor.


Deşi nu putem garanta că transmiterea de date prin internet sau pe website este lipsită de atacuri cibernetice, noi, subcontractanţii noştri şi partenerii noştri de business ne străduim să menţinem garanţiile fizice, electronice şi procedurale pentru a-ţi proteja informaţiile în conformitate cu cerinţele aplicabile privind protecţia datelor.


Toate informaţiile tale sunt stocate pe serverele securizate ale subcontractanţilor sau ale partenerilor noştri de business (sau în format fizic securizat) şi sunt accesate şi utilizate în conformitate cu politicile şi standardele noastre de securitate (sau cu standardele echivalente ale subcontractanţilor sau ale partenerilor noştri de business).

Conform obligațiilor legale, anumite date privind consumul de combustibil (datele OBFCM, cum ar fi consumul de combustibil pe durata utilizării și kilometrii parcurși, iar pentru vehiculele PHEV şi distribuţia între diferitele moduri electrice de condus) sunt transmise de la autovehiculul dumneavoastră în timpul anumitor operaţiuni de Service către BMW AG  și de acolo (BMW AG) către Comisia UE. Puteți refuza transmiterea datelor în acest scop la partenerii autorizaţi BMW și la sucursalele BMW.

 

Pentru a utiliza Serviciile noastre, s-ar putea să vi se solicite să vă înregistraţi pentru un ID BMW Group. Cu ID-ul BMW Group, veţi primi un cont de client online care vă oferă acces la alte portaluri şi oferte BMW Group. Pentru a vă furniza serviciul de autentificare BMW Group ID, datele dumneavoastră sunt transmise companiei BMW Group care acţionează ca furnizor al aplicaţiilor utilizate de dvs. Stocarea datelor din contul dvs. de client este gestionată de BMW AG şi este separată de orice alte date (chiar potenţial identice) despre persoana dvs. care pot fi disponibile pentru BMW Group.

Utilizăm o varietate de măsuri de securitate, inclusiv instrumente de criptare şi autentificare, pentru a ajuta la protejarea şi menţinerea securităţii, integrităţii şi disponibilităţii informaţiilor tale.


Deşi nu putem garanta că transmiterea de date prin internet sau pe website este lipsită de atacuri cibernetice, noi, subcontractanţii noştri şi partenerii noştri de business ne străduim să menţinem garanţiile fizice, electronice şi procedurale pentru a-ţi proteja informaţiile în conformitate cu cerinţele aplicabile privind protecţia datelor. Folosim, printre altele, măsuri precum:

 

  • accesul personal strict la datele tale pe baza „necesităţii de a cunoaşte” şi doar în scopul comunicat;
  • transferul datelor colectate doar în formă criptată;
  • stocarea datelor strict confidenţiale – de exemplu, informaţii despre cărţile de credit –doar în formă criptată;
  • sistemele informatice de securitate pentru a interzice accesul neautorizat, de către hackeri, spre exemplu;
  • monitorizarea permanenta a accesului la sistemele IT pentru a detecta şi a opri utilizarea necorespunzătoare a datelor cu caracter personal.

În cazul în care ţi-am furnizat (sau ai ales) o parolă care îţi permite să accesezi anumite părţi ale website-ului nostru sau orice alt portal, aplicaţie sau serviciu pe care îl operăm, eşti responsabil de păstrarea confidenţială a acestei parole şi de respectarea oricărei alte proceduri de securitate asupra căreia te notificăm. Te rugăm să nu comunici o asemenea parolă nimănui.

Măsurile de protecţie cu privire la informaţiile de localizare:

Anumite servicii pot fi oferite doar în cazul în care dezvălui locaţia ta sau cea a automobilului tău. Tratăm cu toată seriozitatea confidenţialitatea informaţiilor despre locaţie.

Următoarele măsuri de protecţie sunt aplicate informaţiilor privind locaţia (inclusiv informaţiile accesate ca parte a procesului de service al automobilului):

  • sunt reţinute doar într-o formă asociată cu tine şi cu automobilul tău atâta timp cât este necesar pentru a îndeplini scopul consimţit;
  • sunt obţinute sau accesate doar în această formă atunci când este necesar pentru a furniza serviciul solicitat sau în cazul în care suntem obligaţi să păstrăm şi/ sau să furnizăm informaţiile conform legii (iar în cazul în care suntem obligaţi să furnizăm informaţiile către organele de drept sau orice altă terţă parte, vă vom informa, cu excepţia cazului în care acest lucru ar aduce prejudicii prevenirii sau detectării unei infracţiuni sau dacă nu ni se permite să facem acest lucru);
  • informaţiile despre locaţia automobilului şi informaţiile despre locaţia dispozitivului nu sunt sincronizate decât dacă este necesar pentru furnizarea serviciului solicitat;
  • orice altă utilizare a informaţiilor despre locaţie în scopuri analitice va fi efectuată în mod ireversibil pe seturi de date anonime.

Noi şi dealerul putem avea acces la informaţiile privind localizarea automobilelor, iar BMW AG poate avea acces la informaţiile despre locaţia dispozitivului prin serviciile pe care le furnizează (de exemplu, ConnectedDrive).

Ai primit o descriere detaliată a informaţiilor despre locaţie obţinute pentru a furniza un serviciu dependent de informaţiile despre locaţie, atunci când ai achiziţionat iniţial automobilul sau când ai activat sau ai configurat serviciul ori aplicaţia (de exemplu, ConnectedDrive sau aplicaţia BMW Connected). Te rugăm să reţii faptul că este posibil să nu-ţi putem oferi anumite funcţii ale serviciilor noastre dacă limitezi colectarea informaţiilor despre locaţie.

Vom păstra informaţiile tale doar atât timp cât este necesar pentru scopul pentru care le-am obţinut şi pentru orice alte scopuri conexe permise (de exemplu, acolo unde este relevant, pentru apărare în cazul unei reclamaţii împotriva noastră). Aşadar, dacă informaţia este utilizată în două scopuri, o vom reţine până la expirarea scopului cu cea mai lungă perioadă, dar vom înceta să o folosim în scopul cu o perioadă mai scurtă, odată ce această perioadă a expirat.


Restricţionăm accesul la informaţiile tale persoanelor care au nevoie să le folosească în scopurile relevante.


Perioadele noastre de păstrare se bazează pe nevoile business-ului, iar informaţiile tale, care nu mai sunt necesare sunt ireversibil anonimizate (în plus, informaţiile anonime pot fi păstrate) sau distruse în siguranţă.


Utilizarea pentru asistenţă clienţi şi marketing: în legătură cu informaţiile tale utilizate în scopuri de asistenţă pentru clienţi şi în scopuri de marketing, este posibil să îţi păstrăm informaţiile în acest scop până la data ultimei obţineri a consimţământului de a-ţi transmite mesaje de marketing sau data la care ai răspuns ultima oară la o comunicare de marketing din partea noastră (alta decât cea a renunţării la primirea altor comunicări).


Utilizarea pentru a executa un contract privind vânzarea şi service-ul pentru automobile sau finanţarea automobilelor: în ceea ce priveşte informaţiile tale utilizate pentru a îndeplini orice obligaţie contractuală, putem păstra aceste date pe toată durata în care contractul rămâne în vigoare plus [10 ani de la ultimul contact] pentru a răspunde oricăror întrebări sau pentru a soluţiona orice reclamaţii survenite ulterior încetării contractului.


Aplicaţia ConnectedDrive: vom stabili cât timp vom păstra informaţiile referitoare la locaţia automobilului şi informaţiile despre dispozitiv în legătură cu fiecare serviciu inclus în descrierea serviciilor [aici].


În cazul în care există posibile pretenţii: în legătură cu orice informaţie despre care considerăm în mod rezonabil că va fi necesară apărarea, urmărirea sau formularea de pretenţii împotriva ta, a noastră sau a unei terţe părţi, putem păstra aceste date atât timp cât această pretenţie ar putea fi în termenul legal de a fi formulată.


Folosirea în vederea asigurării calităţii, cercetării şi dezvoltării: datele tale vor fi păstrate exclusiv într-o manieră anonimizată, adică nu vor fi legate de persoana ta.

Utilizarea pentru rechemarea produselor: în caz de necesitate de a rechema produsele BMW de pe piaţă, îţi vom păstra datele pentru perioada de timp necesară pentru efectuarea operaţiunii de rechemare şi pentru [10 ani de la ultimul contact] pentru a rezolva orice solicitări sau revendicări ulterioare.

Dacă ai întrebări legate de utilizarea de către noi a informaţiilor tale, trebuie mai întâi să contactezi serviciul nostru de asistenţă pentru clienţi prin e-mail la infobmw@bmw.ro sau prin telefon: +40 312 297 499 (luni - vineri între orele 08:00 - 18:00). În plus, poţi lua legătura cu responsabilul pentru protecţia datelor menţionat anterior.
 

EY Law – Pelzmann Gall Größ Rechtsanwälte GmbH

Dr. Andreas Lopatka-Sint

Wagramer Straße 19/33
1220 Wien

Austria


Ai dreptul:

  • să ne soliciţi detalii suplimentare cu privire la modul în care folosim informaţiile tale;
  • să obţii acces la datele tale personale şi o copie a informaţiilor pe care ni le-ai furnizat;
  • să primeşti datele tale personale pe care ni le-ai furnizat într-un format structurat, utilizat în mod obişnuit şi care poate fi citit automat şi – dacă este fezabil din punct de vedere tehnic – să transmitem aceste date altui operator fără obstacole, dacă prelucrarea se bazează pe consimţământul tău sau pe executarea contractului şi dacă se face prin mijloace automatizate;
  • să ne soliciţi să actualizăm orice inexactitate în informaţiile deţinute;
  • să ne soliciţi să ştergem orice informaţie pentru care nu mai avem un temei legal de utilizare;
  • când prelucrarea se bazează pe consimţământ şi în legătură cu orice modalităţi de marketing direct, să-ţi retragi consimţământul cu efect pentru viitor, astfel încât să încetăm acea prelucrare specială;
  • să obiectezi împotriva oricărei prelucrări [inclusiv crearea profilului], bazată pe interese legitime, datorită situaţiei tale speciale, cu excepţia cazului în care motivele noastre de a continua această prelucrare prevalează asupra oricărui prejudiciu adus drepturilor tale de protecţie a datelor;
  • să ne soliciţi restricţionarea modului în care îţi folosim informaţiile, de exemplu pe parcursul investigării unei plângeri.

Exercitarea acestor drepturi este supusă anumitor excepţii pentru a proteja interesul public (de exemplu, prevenirea sau detectarea infracţiunilor), interesele noastre (de exemplu, menţinerea privilegiului legal) sau drepturile şi libertăţile altora. Dacă îţi exerciţi oricare dintre aceste drepturi, vom analiza dreptul tău la o astfel de solicitare şi vom răspunde fără întârzieri nejustificate, dar nu mai târziu de o lună. În cazuri complexe sau în momentele în care primim numeroase solicitări, această perioadă poate fi prelungită cu încă două luni, perioadă despre care vei fi informat.

Dacă eşti nemulţumit de utilizarea de către noi a informaţiilor tale sau de răspunsul nostru la orice exercitare a acestor drepturi, ai dreptul de a formula o plângere la autoritatea de protecţie a datelor [http://www.dataprotection.ro/].