Instrumentul nostru pentru gestionarea permisiunilor dvs. să utilizăm cookie-uri este offline temporar. Prin urmare, pot lipsi unele funcționalități care necesită consimțământul dvs. să utilizăm cookie-uri.
ÎMI OCUP MINTEA CU IDEI, NU CU PROGRAMĂRI.
#WHATEVERHAPPENS. BMW TELESERVICES.
Cu BMW Teleservices te bucuri de siguranţă maximă şi confort atunci când vine vorba de probleme de service. De la lucrări minore de întreţinere până la asistenţă rapidă în caz de accident şi avarie – datorită serviciilor BMW Teleservices şi BMW ConnectedDrive, nu trebuie să faci prea multe pentru a obţine întotdeauna asistenţa potrivită la momentul potrivit. Automobilul tău BMW recunoaşte automat nevoia şi transmite toate datele relevante despre automobil către specialiştii noştri. Asigurându-se că sunt luate întotdeauna măsurile corecte.
BMW TELESERVICES: GRATUIT CU BMW CONNECTED DRIVE.
Ai BMW ConnectedDrive sau o funcţie de apel de urgenţă? Dacă da, poţi utiliza BMW Teleservices în mod gratuit. Parcurge aceşti trei paşi, pentru ca partenerul tău de service să îţi poată gestiona programul de întreţinere.
Iată cum experimentezi Teleservices la maximum:
- Înregistrează-te în aplicaţia My BMW.
- Conectează-ţi automobilul la contul tău.
- Selectează-ţi partenerul de service BMW direct din portalul BMW ConnectedDrive, din aplicaţia My BMW sau de pe iDriveDisplay al automobilului tău din ASISTENŢĂ BMW > PARTENER DE SERVICE.
APEL BMW TELESERVICE.
Când este necesară mentenanţa sau în cazul unei defecţiuni, apelul BMW Teleservice transmite către tine şi către partenerul tău de service preferat toate informaţiile relevante. Chiar şi înainte ca partenerul tău de service BMW să te sune pentru a face o programare, acesta cunoaşte deja starea automobilului tău, poate comanda piese de schimb şi este perfect pregătit să se ocupe de nevoile individuale ale automobilului tău. Acest lucru scurtează timpul de aşteptare din timpul programării.
Sistemul identifică, de asemenea, necesitatea unor lucrări de întreţinere neprevăzute încă de la început, de exemplu în cazul frânelor uzate. Informaţiile necesare sunt împărtăşite pentru ca orice astfel de probleme să fie rezolvate rapid. Nu mai trebuie să-ţi faci griji pentru nimic, iar automobilul tău BMW va rămâne în stare perfectă.
Pentru a te contacta şi a pregăti o programare, partenerul tău de service desemnat poate declanşa şi accesa datele curente ale apelului BMW Teleservice al automobilului tău şi poate trimite mesaje către automobilul tău, de exemplu un memento al unei programări.
Profită de mai mult confort şi eficienţă:
- Detectarea automată a cerinţelor de service.
- Transferul direct al datelor de service relevante către BMW.
- Partenerul tău preferat de service poate accesa datele de service relevante.
- Reamintirea automată a programărilor în service.
- Pregătire optimă şi întreţinere mai eficientă.
- Vizite mai scurte la service.
Caracteristicile în detaliu.
Senzorii de service în funcţie de starea automobilului (CBS) monitorizează constant nivelul lichidelor (de exemplu uleiul de motor) sau uzura componentelor (de exemplu plăcuţele de frână). Dacă este necesară o programare în service, automobilul tău BMW transmite automat toate datele legate de service către BMW. Partenerul de service BMW preferat, dacă este menţionat de către tine în portalul ConnectedDrive, te va suna pentru a stabili o programare, dacă este necesar. Datorită corectitudinii datelor transmise, programarea în service poate fi pregătită perfect cu toate piesele şi componentele necesare – astfel încât automobilul să rămână la Centrul de Service cât mai puţin timp posibil. Uită de intervalele de service inflexibile. Vei duce maşina la atelier doar dacă trebuie.
APEL BMW DE DEFECŢIUNE.
În cazul unei defecţiuni, noi îţi asigurăm cel mai bun ajutor posibil: poţi contacta Asistenţa rutieră BMW direct din automobil, selectând Asistenţă rutieră BMW din meniul BMW ConnectedDrive prin iDrive. Imediat, toate datele relevante despre starea automobilului şi poziţia ta curentă vor fi transmise către service-ul mobil şi va fi stabilită o conexiune vocală. Specialiştii fie vor rezolva mici probleme de la distanţă, fie vor organiza asistenţă la faţa locului.
După ce ţi-ai dat consimţământul, automobilele cu ultima generaţie de iDrive pot răspunde la o cerere de date necesare şi permit transferul acestor informaţii de la distanţă. Drept urmare, agentul centrului de asistenţă rutieră poate obţine datele automobilului chiar dacă l-ai contactat telefonic.
Ca alternativă, poţi începe procesul de asistenţă rutieră din aplicaţia My BMW. De asemenea, şi în acest caz, linia telefonică de asistenţă va primi toate informaţiile necesare pentru a-ţi oferi cea mai bună asistenţă posibilă.
Când apar defecţiuni şi erori, te poţi baza pe experienţa noastră profesională pentru a te ajuta să diagnostichezi problemele:
- Diagnosticare rapidă şi precisă de la distanţă.
- Rezolvarea de la distanţă a anumitor defecţiuni.
- Ajutor profesionist în orice moment şi în orice situaţie.
- Întreţinere pregătită optim, dacă este cazul.
Caracteristicile în detaliu.
În eventualitatea unei defecţiuni sau erori la automobilul tău BMW, selectează pur şi simplu BMW ConnectedDrive prin intermediul meniului iDrive şi funcţia Mobile Care. La apăsarea unui buton, poţi transmite datele curente ale automobilului către specialiştii noştri Mobile Care pentru evaluare. Specialiştii noştri pot să diagnosticheze de la distanţă automobilul tău BMW ca şi cum aceasta ar fi în service. Cu ajutorul unei conexiuni automate de voce, specialiştii noştri te vor informa cu privire la starea automobilului şi la următorii paşi. Deseori, aceştia vor putea să remedieze anumite probleme de la distanţă. Dacă nu se poate efectua întreţinerea de la distanţă, un automobil Mobile Care va fi trimis imediat sau vei fi direcţionat spre cel mai apropiat partener de service BMW. Datele automobilului vor fi transmise către partenerul de service BMW pentru a se asigura că acesta este pregătit optim pentru a efectua service-ul automobilului tău.
APEL BMW ÎN CAZ DE ACCIDENT.
Inovatorul apel BMW in caz de accident oferă asistenţă profesională în cazul accidentelor minore în care nu se declanşează airbag-ul. Cu toate acestea, senzorii încă permit automobilului tău să detecteze daunele şi să te informeze prin afişarea unei avertizări pe monitorul iDrive. Tot ce trebuie să faci este să apeşi un buton, iar specialiştii de la centrul de asistenţă pentru accidente vor fi la îndemână pentru a-ţi oferi asistenţa lor profesională de experţi. Dacă automobilul tău este încă în starea potrivită pentru a circula, vor fi încântaţi să îţi stabilească o programare la cel mai apropiat partener de service. Dacă nu, vor organiza un serviciu de recuperare pentru tine.
Avantajele tale dintr-o privire.
- Detectare automată a accidentului.
- Un clic pentru a primi asistenţă.
- Transmitere automată a locaţiei.
- Asistenţă imediată de la BMW.
- Serviciu gratuite de tractare.
- Programare la un partener de service BMW autorizat/aprobat.
Cerinţe.
- Opțiunile SA6AE, SA6AK, SA6AC cu SOP 07/2017. Opţiunea poate fi diferită în funcţie de piaţă şi de modelul automobilului.
- Din motive tehnice, nu fiecare accident este detectat automat. În astfel de cazuri excepţionale, apelul BMW în caz de accident poate fi activat manual.
- Opțiunile SA6AE, SA6AK, SA6AC cu SOP 07/2017. Opţiunea poate fi diferită în funcţie de piaţă şi de modelul automobilului.
SERVICE PARTNER MANAGEMENT.
Prin intermediul Service Partner Management poţi defini un partener de service preferat care să primească apelurile Teleservice de la automobilul tău. Poţi verifica şi modifica în orice moment partenerul de service actual desemnat, din meniul automobilului sau din aplicaţia My BMW. Pentru a se asigura că beneficiezi de Teleservices, BMW poate, de asemenea, să corecteze alocările de parteneri de service lipsă sau evident incorecte.
BMW TELESERVICES: MOD DE UTILIZARE.
Modul de utilizare al BMW Teleservices.
Cum funcţionează asistenţa BMW în caz de accident sau defecţiune.
Cum să alegi partenerul tău de service BMW preferat.
- * Disponibilitatea Serviciilor BMW ConnectedDrive depinde de specificațiile automobilului, de dotările opționale şi data fabricației. Anumite servicii nu sunt disponibile în toate ţările sau funcţionalitatea acestora este limitată în funcţie de ţară. Contactează partenerii BMW pentru informații suplimentare.