Instrumentul nostru pentru gestionarea permisiunilor dvs. să utilizăm cookie-uri este offline temporar. Prin urmare, pot lipsi unele funcționalități care necesită consimțământul dvs. să utilizăm cookie-uri.
NU CUNOAŞTEM ÎNTREBĂRI FĂRĂ RĂSPUNS.
Recepţie activă în Service BMW.
Automobilul tău BMW este la fel de important pentru noi ca şi pentru tine. De aceea, vom avea mereu la dispoziţie timpul necesar pentru tine şi pentru automobilul tău, timp în care să-ţi acordăm toată atenţia pe care o meriţi. Cu serviciul de recepţie activă în Service BMW, verificăm amănunţit starea automobilului tău, chiar în prezenţa ta. Aşadar, poţi avea încredere în dealerul tău BMW autorizat: nu lăsa verificarea automobilului tău BMW în responsabilitatea oricui.
Automobilul tău BMW este la fel de important pentru noi ca şi pentru tine. De aceea, vom avea mereu la dispoziţie timpul necesar pentru tine şi pentru automobilul tău, timp în care să-ţi acordăm toată atenţia pe care o meriţi. Cu serviciul de recepţie activă în Service BMW, verificăm amănunţit starea automobilului tău, chiar în prezenţa ta. Aşadar, poţi avea încredere în dealerul tău BMW autorizat: nu lăsa verificarea automobilului tău BMW în responsabilitatea oricui.
VREM SĂ-ŢI ÎNTREŢINEM PLĂCEREA DE A CONDUCE.
Verificarea datelor automobilului.
Cu serviciul de recepţie activă în Service BMW, nu a fost niciodată atât de mulţumitor să înmânezi altcuiva cheile automobilului tău. Consultantul tău de Service BMW va analiza informaţiile relevante de service prin intermediul Cititorului electronic de informaţii stocate pe cheie. Acest proces elimină incertitudinile sau informaţiile transmise incomplet, iar astfel consultantul de Service BMW are mai mult timp să se concentreze asupra solicitărilor tale individuale. Serviciile dintr-o privire:
• Citirea informaţiilor stocate pe cheie.Inspecţia în interiorul automobilului.
Împreună cu consultantul de Service BMW, veţi inspecta interiorul automobilului tău, împreună cu cele mai importante funcţii de confort şi de siguranţă. Acestea includ memoria scaunului conducătorului auto, funcţionarea optimă a sistemului de aer condiţionat şi a luminilor din interior. Iar pentru că siguranţa este prioritatea numărul unu pentru Consultantul tău BMW, acesta va verifica starea şi buna funcţionare a centurilor de siguranţă faţă, a pedalelor şi a ambreiajului. În prezenţa ta, verificăm:
• Funcţia de memorie a scaunului conducătorului auto
• Funcţia de oprire a radioului
• Starea şi buna funcţionare a centurilor de siguranţă faţă
• Iluminarea interiorului, a panoului de instrumente şi a portbagajului
• Buna funcţionare a sistemului de aer condiţionat (gradul de purificare a aerului)
• Pedalele (pentru a identifica eventuale zgomote)
• Buna funcţionare a ambreiajului
• Nivelul de ulei prin intermediul C8S (la automobilele fără tijă de măsurat nivelul uleiului).Inspecţia exteriorului automobilului.
De la interior spre exterior: consultantul de Service BMW verifică exteriorul automobilului tău BMW pentru a identifica posibile deteriorări ale suprafeţelor vitrate, ale vopselei sau ale caroseriei. Ştergătoarele de parbriz sunt de asemenea verificate, pentru a se asigura perspectivă clară în orice situaţie. În prezenţa ta, verificăm:
• Deteriorări ale suprafeţelor vitrate
• Starea ştergătoarelor de parbriz
• Deteriorări ale vopselei şi ale caroseriei.Inspecţia compartimentului motorului.
Motorul este sufletul fiecărui automobil BMW. Consultantul tău de Service BMW îl va verifica pentru a identifica posibile deteriorări sau urme de murdărie. Compartimentul motorului conţine rezervoare pentru lichid de motor, lichid de frână, lichid de răcire şi multe altele. De aceea, este important ca acesta să fie verificat, pentru a se identifica posibile urme de deteriorare sau scurgeri. În prezenţa ta, verificăm:
• Gradul de curăţenie şi posibile deteriorări
• Nivelul lichidelor
• Nivelul lichidelor cu tija de măsurat nivelul lichidelor
• Eventuale scurgeri de fluide.Inspecţia părţii spate a automobilului.
Partea spate a automobilului este la fel de importantă ca şi celelalte componente. Aşadar, consultantul de Service BMW va inspecta cu atenţie starea şi funcţionarea centurilor de siguranţă spate, precum şi luminile din portbagaj. În cadrul serviciului de recepţie activă în Service BMW, ne asigurăm că fiecare automobil este echipat cu echipamentele de siguranţă corespunzătoare, precum trusă de prim ajutor şi veste reflectorizante. În prezenţa ta, verificăm:
• Starea şi buna funcţionare a centurilor de siguranţă spate
• Luminile în portbagaj
• Prezoanele
• Trusa de prim ajutor (termenul de valabilitate)
• Vesta reflectorizantă
• Becurile de rezervă.Inspecţia vizuală a automobilului pe platformă.
Acum a sosit momentul să urcăm automobilul tău BMW pe platformă, la nivelul ochilor. Mai întâi de toate, împreună cu consultantul de Service BMW puteţi inspecta mai bine suprafaţa automobilului, pentru a identifica potenţiale deteriorări ale vopselei şi ale caroseriei. În timpul acestei faze, acordăm atenţie deosebită bazei automobilului tău: prin verificare jantelor şi anvelopelor, a frânelor, a înălţimii suspensiei şi a eventualelor scurgeri ale sistemului de amortizare. În prezenţa ta, verificăm:
• Posibile deteriorări ale vopselei sau ale caroseriei
• Deteriorări ale jantelor şi ale anvelopelor
• Frânele
• Eventuale scurgeri ale sistemului de amortizare
• Înălţimea suspensiei.Inspecţia automobilului pe platformă (la înălţime).
În final, serviciul de recepţie activă în Service BMW merge şi mai departe. Ridicarea automobilului tău pe platformă, la înălţime, este necesară pentru a putea verifica frânele, adâncimea profilului căii de rulare şi gradul de uzură al anvelopelor. Dar sarcina consultantului de service BMW nu se încheie aici. Acesta va realiza şi o inspecţie vizuală a punţii spate şi faţă şi a sistemului de evacuare. Ridicarea automobilului pe platformă îi permite consultantului de Service BMW să verifice mai bine şasiul, pentru a identifica urme de coroziune sau deteriorare. În prezenţa ta, verificăm:
• Frânele
• Adâncimea profilului şi gradul de uzură al anvelopelor
• Eventuale scurgeri de fluide
• Inspecţie vizuală a punţii faţă şi spate
• Inspecţie a sistemului de eşapament
• Urme de coroziune sau deteriorare a şasiului
• Starea apărătorilor de noroi.
AVANTAJELE TALE.
Scopul nostru a fost mereu acela de a realiza ceva diferit şi în acelaşi timp mai bun. Nu doar atunci când producem automobile, ci şi atunci când relaţionăm cu clienţii noştri. Aşadar, poţi conta pe următoarele avantaje atunci când utilizezi serviciul de recepţie activă în Service BMW.
Pont:
Atunci când faci o programare, informează-ne că te-ar interesa serviciul de recepţie activă în Service BMW. Astfel ne asigurăm că respectivul consultant de Service BMW îşi rezervă suficient timp pentru a discuta toate întrebările şi solicitările tale.
Verificare gratuită.
Îţi oferim o verificare gratuită pentru automobilul tău, realizată de unul dintre consultanţii de Service BMW specializaţi.
Vei fi în toiul acţiunii.
Vom efectua inspecţia automobilului tău BMW în prezenţa ta.
Te bucuri de transparenţă completă.
Consultantul de service îţi va explica totul în detaliu, astfel încât să ai o perspectivă clară asupra lucrărilor necesare ce urmează să fie realizate.
Deciziile îţi aparţin.
După verificarea automobilului, tu decizi ce reparaţii vor fi realizate.
Fără costuri neaşteptate.
Dacă sunt necesare lucrări suplimentare, te vom contacta pentru a-ţi expirma acordul asupra procedurilor ce urmează să fie realizate.