Imagine cu o femeie care priveşte în zare în timp ce un automobil BMW trece pe lângă ea

AM NEVOIE DOAR DE CINEVA CARE SĂ FIE ACOLO RAPID.

Ai nevoie doar de propriul standard. BMW Mobile Care.

Te simţi în siguranţă când ştii exact la cine să apelezi în momentele grele. Cu serviciul de Asistenţă BMW în caz de defecţiune şi accident, o persoană dedicată îţi stă la dispoziţie telefonic, non-stop, 365 de zile pe an. Prin telefon, printr-un clic în meniul iDrive sau prin aplicaţia My BMW* – un specialist BMW îţi stă mereu la dispoziţie.

Citeşte în continuare
AM NEVOIE DOAR DE CINEVA CARE SĂ FIE ACOLO RAPID.Ai nevoie doar de propriul standard. BMW Mobile Care.
Imagine cu o femeie scoţând un triunghi reflectorizant din portbagajul automobilului ei BMW

ASISTENŢĂ BMW ÎN CAZUL UNEI DEFECŢIUNI.

Eşti mereu pe mâinile experţilor: bucură-te de plăcerea de a conduce şi de un grad ridicat de siguranţă şi confort în automobilul tău BMW. Serviciul BMW de asistenţă în caz de accident sau de defecţiune se asigură că nu eşti singur în situaţiile de urgenţă. Tot ce trebuie să faci este să contactezi serviciul de asistenţă BMW în cazul unei defecţiuni: acesta va trimite un echipaj BMW Servicemobile sau va organiza o acţiune de asistenţă mobilă cu ajutorul partenerilor BMW. În anumite situaţii, beneficiezi de asemenea de rezervare la hotel sau de transport cu taxi.

Asistenţa BMW în cazul unei defecţiuni.

  • în România: 08008 269 00*;
  • în străinătate: +4021 304 15 62**.

Pentru orice întrebări legate de asistenţa BMW în cazul unei defecţiuni te rugăm să ne contactezi la numerele de telefon menţionate.

* Gratuit pe linia telefonică fixă din România.

** Taxabil in acord cu tarifele in vigoare.

  • Asistenţă la locul survenirii defecţiunii.
  • Asistenţă în cazul avarierii anvelopelor şi în caz de pană.
  • Serviciu de tractare până la cel mai apropiat partener de service BMW.
  • Continuarea călătoriei cu taxi.
  • Cazare la hotel.
  • Continuarea călătoriei cu un automobil de schimb.
  • Alte servicii pentru mobilitate maximă.
  • Rambursarea costurilor.
  • Acoperire.
  • Servicii complete de mobilitate pentru o perioadă de doi ani.
  • Reînnoirea garanţiei de mobilitate.
  • Anularea garanţiei de mobilitate.
Imagine cu o femeie coborând dintr-un automobil BMW în timp ce vorbeşte la telefon

ASISTENŢĂ BMW ÎN CAZ DE ACCIDENT.

Suportul primit din partea serviciului de asistenţă BMW în caz de accident, executat rapid şi profesionist, îţi oferă multă linişte atunci când contează – şi se asigură că tu şi automobilul tău BMW veţi fi trataţi excelent, chiar şi în circumstanţe excepţionale.

Atunci când apelezi serviciul de asistenţă BMW în caz de accident, vei primi instrucţiuni clare despre cum să te comporţi la locul accidentului. Apelăm poliţia locală în numele tău, contactăm cel mai apropiat partener de service BMW şi, dacă este necesar, organizăm serviciul de tractare al automobilului. Alte servicii includ şi asistenţă privind elaborarea raportului către compania de asigurări, predarea unui automobil de schimb pe perioada reparaţiilor şi oferirea unor alternative privind continuarea drumului.

Pentru a te putea asista în cel mai eficient mod posibil, te rugăm să ne oferi numele tău, modelul automobilului tău BMW conform documentului de înmatriculare şi locaţia din care ne apelezi.

În caz de accident, linia telefonică BMW pentru România se apelează direct de către automobil prin BMW Connected.

Tot ce trebuie să faci este să apelezi linia telefonică BMW în caz de accident dacă ai nevoie de asistenţă la faţa locului.

Sumarul avantajelor tale:

Cu serviciul de asistenţă BMW în caz de accident te poţi baza pe ajutor rapid şi profesionist imediat.
 

  • Service nonstop timp de 365 de zile pe an;
  • Înregistrarea datelor accidentului;
  • Organizarea serviciului de tractare;
  • Notificarea celui mai apropiat partener de service BMW;
  • Predarea unui automobil de schimb (automobil închiriat) şi sfaturi privind continuarea drumului;
  • Reparaţii profesionale în caz de accident la standardele producătorului.
  • Linia telefonică BMW în caz de accident.
  • Reparaţii profesionale în caz de accident.
  • Informaţii privind salvarea pasagerilor.
  • Broşuri BMW pentru serviciile de urgenţă.
  • Autocolant special pentru parbriz.

LA UN CLIC DISTANŢĂ DE ASISTENŢA RUTIERĂ BMW PRIN APLICAŢIA MY BMW*.

Aplicaţia My BMW pe smartphone

În viaţa de zi cu zi, ne confruntăm cu un flux constant de date. Când apar situaţii excepţionale, este extrem de important să poţi înregistra toate detaliile importante dintr-o privire. Intuitiv şi convenabil. Aplicaţia My BMW te pune în legătură directă cu serviciul de Asistenţă BMW în caz de defecţiune şi accident – prin urmare, cu un specialist.

Asistenţă BMW în caz de accident prin Control Display

APEL BMW ÎN CAZ DE ACCIDENT.

Mai rapid, mai uşor, mai eficient: apelul BMW inovator în caz de accident oferă sprijin imediat pentru accidentele minore la viteze mici. Senzorii instalaţi permit automobilului tău BMW să detecteze accidente la viteze scăzute, afişând automat un mesaj de avertizare pe monitorul iDrive şi oferind conducătorului auto o legătură directă cu serviciul de asistenţă BMW în caz de accident. Un singur click al Controller-ului iDrive va stabili o legătură directă între conducătorul auto şi un specialist al serviciului de asistenţă BMW în caz de accident, care va oferi suport profesional în baza datelor relevante transmise despre automobil, prin satelit sau direct la faţa locului.

Avantajele tale.

• Detectarea automată a unui accident;
• Asistenţă la distanţă printr-un singur click;
• Transmisie automată a locaţiei curente;
• Sprijin imediat din partea BMW;
• Disponibilitatea unui serviciu de tractare, dacă este necesar;
• Contactarea directă a unui partener de service BMW autorizat.
 

  • Cerinţe şi disponibilitate.

* Aplicaţia My BMW și opţiunea Servicii ConnectedDrive sunt compatibile cu toate modelele de automobile BMW începând cu 2014 și folosite împreună cu un smartphone compatibil. Disponibilitatea şi funcţiile aplicaţiei My BMW pot varia în funcţie de ţară.

Citeşte în continuare